Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Menü
 
Warhammer40k
 
Székesfehérváriak!

Warhammer 40,000

Aki Székesfehérváron lakik és szereti a figurás játékokat, az menjen el a Károly János utcába, a Legendák csarnoka nevű üzletbe!

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
PC-s játékok
 
Kódok
 
Szerepjátékosok!

RPG.HU Toplista

Aki szereti a szerepjátékokat vagy más fantasy játékokat ill. könyveket feltétlenül látogasson el ide. www.rpg.hu

 
A hét faja
 
Dark Millenium
 
A Dark Millennium gyűjtögetős kártyajáték szabályai



A HÁBORÚK, HŐSIESSÉG ÉS PUSZTÍTÁS KORA…
Nincs béke a csillagok közt. Egyetlen faj sem élhet zavartalanul, s az emberi Birodalom hős űrgárdistái erőik végső megfeszítésével küzdenek az idegenek és árulóvá lett egykori csatatestvéreik ellen. Egy távoli, békés csillagrendszerben négy sereg találkozott össze, véres, lángoló pokollá változtatva a bolygókat: A Birodalom seregei, kik megpróbálják megvédeni a lakott világokat az idegeneke ellen, a brutális, háborúmániás orkok, a kifürkészhetetlen, misztikus eldák, valamint a Káosz veszett harcosai.

ÍRD BE MAGAD A TÖRTÉNELEMBE!
A döntés a tiéd: a négy erős sereg közül az egyiket vezetve kell meghódítanod és megtartanod a bolygókat, mielőtt ellenfeled győzedelmeskedne ebben! Csapataid parancsaidra várnak, mindenben engedelmeskedve neked, s ha kell érted halnak. Csak rajtad múlik, hogy sikerül-e kivívniuk a győzelmet a negyedik kör végére!

1. RÉSZ: A KÁRTYÁK
A játékban négyfajta kártya szerepel. Az ezekre vonatkozó szabályokat a következők:

EGYSÉG KÁRTYÁK (UNIT CARDS)
Ezek a kártyák a gyalogságot és a járműveket jelenítik meg, melyek érted harcolnak. Lényeges szerepük van abban, hogy megtartsd a terepet, és ne hagyd, hogy az az ellenség kezére kerüljön!

A. Zászló (Flag): Ez azt mutatja meg, hogy az egység milyen nagy befolyással van a harcmezőre. Csak azok az egységek foglalhatnak szektorokat, melyek rendelkeznek zászlóval (erről részletesebben később olvashatsz).
B. A kártya neve (Card Name): Ez a kártya elnevezése
C. Tűzerő (Firepower): Ez jelöli, hogy mekkora sebzést képes okozni az egység lőfegyvereivel.
D. Közelharc (Assault): Ez azt mutatja meg, hogy milyen jó az egység közelharcban.
E. Sebesség (Speed): Ez annak a mutatószáma, hogy milyen gyors az egység.
F. Páncélzat (Armor): Ez jelöli, hogy milyen nehéz az egységet elpusztítani.
G. Kulcsszavak (Keywords): Ezek azok a szavak, melyek az egységet jellemzik. Ha vastag betűs is van köztük, akkor az valamilyen speciális szabályt jelöl (ld. a 4. részt a kulcsszavak részletesebb leírásáért).
H. Képességek (Ability): Az egység speciális képességei.
I. Ritkaság (Rarity): Ennek nincs jelentősége a játékban, csak a kártyák hozzáférhetőségét jelöli (● = gyakori, ●● = nem túl gyakori, ●●● = ritka, ●●● = ultra-ritka)
J. Gyűjtőknek szóló információ (Collector Information): Ennek szintén nincs jelentősége a játékban, a gyűjtőket viszont érdekelheti.
K. Kockadobás (Die Number): Ezt akkor kell használni, amikor valamire dobni kell.
L. Parancssor (Command Line): Ezt csata közben használhatod. Amikor felhúzod a parancsnoki lapjaidat, csak az itt található szabályok érvényesek. Ezek azok a taktikai trükkök, melyekkel ellenfeledet meglepheted.

ERŐFORRÁS-KÁRTYÁK (ASSET CARDS)
Ezek mindazok a kártyák, melyek nem egységek, de előfordulnak a harcmezőn: lehetnek fontos objektumok, fontos vezérek, taktikák, vagy akár egy különösen erős bajnok befolyása is.
A. Zászló (Flag): Ez azt mutatja meg, hogy az egység milyen nagy befolyással van a harcmezőre. Csak azok az egységek foglalhatnak szektorokat, melyek rendelkeznek zászlóval (erről részletesebben később olvashatsz).
B. A kártya neve (Card Name): Ez a kártya elnevezése
C. Képességek (Ability): Az egység speciális képességei.
D. Kulcsszavak (Keywords): Ezek azok a szavak, melyek az egységet jellemzik. Ha vastag betűs is van köztük, akkor az valamilyen speciális szabályt jelöl (ld. a 4. részt a kulcsszavak részletesebb leírásáért).
E. Páncélzat (Armor): Ez jelöli, hogy milyen nehéz az egységet elpusztítani.
F. Ritkaság (Rarity): Ennek nincs jelentősége a játékban, csak a kártyák hozzáférhetőségét jelöli (● = gyakori, ●● = nem túl gyakori, ●●● = ritka, ●●● = ultra-ritka)
G. Gyűjtőknek szóló információ (Collector Information): Ennek szintén nincs jelentősége a játékban, a gyűjtőket viszont érdekelheti.
H. Kockadobás (Die Number): Ezt akkor kell használni, amikor valamire dobni kell.
I. Parancssor (Command Line): Ezt csata közben használhatod. Amikor felhúzod a parancsnoki lapjaidat, csak az itt található szabályok érvényesek. Ezek azok a taktikai trükkök, melyekkel ellenfeledet meglepheted.

HAJÓ-KÁRTYÁK (SHIP CARDS)
A bolygók felett keringenek csatahajóid, csapatszállítóid és egyéb űrhajóid, melyek különféle módokon segítik a földön harcoló seregeidet. Ezeket a kártyákat összefoglaló néven hajó-kártyáknak nevezzük.

A. A kártya neve (Card Name): Ez a kártya elnevezése
B. Kulcsszavak (Keywords): Ezek azok a szavak, melyek az egységet jellemzik. Ha vastag betűs is van köztük, akkor az valamilyen speciális szabályt jelöl (ld. a 4. részt a kulcsszavak részletesebb leírásáért).
C. Képességek (Ability): Az egység speciális képességei.
D. Ritkaság (Rarity): Ennek nincs jelentősége a játékban, csak a kártyák hozzáférhetőségét jelöli (● = gyakori, ●● = nem túl gyakori, ●●● = ritka, ●●● = ultra-ritka)
E. Gyűjtőknek szóló információ (Collector Information): Ennek szintén nincs jelentősége a játékban, a gyűjtőket viszont érdekelheti.
F. Kockadobás (Die Number): Ezt akkor kell használni, amikor valamire dobni kell.
G. Parancssor (Command Line): Ezt csata közben használhatod. Amikor felhúzod a parancsnoki lapjaidat, csak az itt található szabályok érvényesek. Ezek azok a taktikai trükkök, melyekkel ellenfeledet meglepheted.

SZEKTOR-KÁRTYÁK (SECTOR CARDS)
A szektor-kártyák a bolygókat jelölik, melyekért harcoltok, és specialitásuk, hogy sosem kell őket visszakeverni a pakliba.

A. A kártya neve (Card Name): Ez a kártya elnevezése
B. Zászló szükséglet (Flag Requirement): Ez a szám mutatja meg, hogy hány zászló kell ahhoz, hogy elfoglald a bolygót.
C. Kulcsszavak (Keywords): Ezek azok a szavak, melyek az egységet jellemzik. Ha vastag betűs is van köztük, akkor az valamilyen speciális szabályt jelöl (ld. a 4. részt a kulcsszavak részletesebb leírásáért).
D. Képességek (Ability): A szektor speciális képességei.

2. RÉSZ: A JÁTÉK
A dobozban található paklit úgy raktuk össze, hogy azzal rögtön tudj is játszani. Az első pár csatádhoz teljesen jók lesznek a lapok, később pedig rá fogsz jönni arra, hogy melyikeket érdemes lecserélni, ha új taktikákat akarsz kipróbálni. A kiegészítő csomagok remek forrásai az új csapatoknak!

Alfa 1-es Birodalmi Parancsolat: A pakli felépítése
A paklid legalább 60 lapból kell, hogy álljon. Ugyanabból a kártyából maximum négyet rakhatsz be.
Amikor a paklit összerakod, el kell döntened, melyik sereget választod: a Birodalmat, Káoszt, Orkot vagy Eldát. Egy pakliba csak a saját oldalad lapjait és semleges (egyik oldalhoz sem tartozó) lapokat rakhatsz.
Ha mindketten összeraktátok a paklitokat, kezdődhet a játék!


Mindkét játékos megkeveri a pakliját, és felüti a legfelső lapot. Akinek nagyobb a Kockadobás értéke, az dönti el, hogy védekező vagy támadó lesz. Egyforma számok esetén dobjatok fel egy pénzt, és ezzel döntsétek el ezt. A felütött lapokat ezután tegyétek vissza saját paklitok tetejére. A védekező játékos dönti el, hogy melyik bolygóért küzdötök. Több szektorhoz úgy juthatsz, ha több alappaklit vásárolsz. A védekező kirak három bolygót középre, egymás mellé, majd ettől hátrább, a jobb oldalra elhelyezi a pakliját.

A KÖR (THE TURN)
Minden kör a következő lépések egymásutánja:
1. Felállás (Deployment Phase): Ebben a fázisban új, harcra kész egységek érkeznek a bolygóra.
2. Harci fázis (Battle Phase): Harci fázisonként két csatára kerül sor, mert mindkét játékos kijelöl egy szektort, amelyért megküzd. A csaták a játék lényegi részei, itt dől el, hogy ki nyer területet, és ki veszít.
3. A kör vége (End Phase): Ebben a fázisban nézzétek meg, hogy megnyerte-e valaki a játékot. Ha nem, állítsátok vissza a hajókat harcra kész (ready) pozícióba, és kezdjetek új kört.

Alfa 2-es Birodalmi Parancsolat: A győzelem
Amint az egyik játékos elfoglal és kör végéig megtart két szektort, meg is nyeri a játékot. Az idő lényeges szempont, mert erre csak négy körötök van! Ha a negyedik kör végére nincs valaki két szektor birtokában, akkor az a játékos nyer, aki azzal a szektorral rendelkezik, melynek megtartásához több zászló szükséges. Ha egyik játékos sem rendelkezik szektorral, játsszatok addig, míg valaki el nem foglal egy szektort!


FELÁLLÁS (DEPLOYMENT)
A felállási fázis két részből áll: az első hullám (first wave) felrakásából és a normál (regular) egységek felrakásából. Ezt a fázist mindig a támadó kezdi.

Első hullám: A játékosok felváltva lerakják paklijuk legfelső lapjait (felfordítva) arra a szektorra, melyhez ebben a körben még nem raktak lapot.

Normál felállás: Ezután mindkét játékos húz hat lapot, és ezeket lefordítva, egyesével, egymást váltva lerakják a szektorokhoz. Mindegy, hogy egy szektorhoz hány lapot raknak, a lényeg, hogy mind a hatot elosszák a szektorok között.

Alfa 3-es Birodalmi Parancsolat: A lapok állása és a kockadobások
A lapok háromféle pozícióban állhatnak: kész/készenléti (ready), lekötött (locked) és rohamozó (charging). A legtöbb lap „kész/készenléti” pozícióban kerül kijátszásra, a felső oldalával az ellenfeled felé. Ha egy lap képességét használni, akarod, „lekötött” pozícióba kell forgatnod, ami azt jelenti, hogy balra forgatod, „vízszintes” állásba. Egy olyan lapot, mely „lekötött” állapotban van, nem használhatsz többször. Az utolsó pozíció, a „rohamozó” a fejjel lefelé állított lap, ennek szerepéről később írunk.

↑ → ↓
Kész Lekötött Rohamozó

Kockadobások
Néha kockadobásra is szükséged lesz ahhoz, hogy kiderüljön, sikerült-e egy akció vagy sem. Ebben az esetben dobd ki a paklid legfelső lapját, és az ennek bal alsó sarokban található számot kell megdobnod egy kockával. Háromféle dobás lehetséges: teszt (test), kockadobás (D6 roll), változó kimenetelű dobás (variable).

Tesztek: Amikor egy számot, és mögötte egy „+” jelet látsz egy zárójelben, akkor legalább akkorát kell dobnod egy kockával, mint amekkorát a lapon olvashatsz. Ha sikerül ezt megdobnod, sikerült, a teszt, ha nem, nem sikerült.
Pl. „BA(5+): húzz egy lapot” - Ha 5-ös vagy nagyobb értéket dobsz, húzhatsz egy kártyát. Ha 4-est vagy kisebbet, nem hzhatsz.

Kockadobás: Néha a lapon egy „d6” felirat helyettesít egy konkrét értéket. Ha ezt látod, dobj egy kockával, és az eredmény lesz a kérdéses szám.
Pl. „T: minden egység kap +d6 páncélt” - ez azt jelenti, hogy amekkorát dobsz, annyi pluszt kapnak az egységeid a páncél-értékükre.

Változó kimenetelű dobás: Ezek a dobások arra szolgálnak, hogy több kimenetel közül válassz. Hogy mik a kockadobások lehetséges kimenetei, azok szerepelnek a kártyán.


HARCI FÁZIS (THE BATTLE PHASE)
Minden összecsapás két csatát foglal magában: a támadó csatáját és a védekezőét.
A támadó kiválaszt egy szektort, mely mellett kártyák vannak, és a csata kezdetét veszi.

3. RÉSZ: A HARC
A csaták a következő lépésekből állnak:
1. Elrendezés (The setup step)
2. Az összecsapás (The battle step)
3. Győzelem (The victory step)

Az elrendezés során a következők történnek:
1. Fordítsd oldalra a szektor-kártyát! Ez segít abban, hogy ne felejtsétek el, melyik szektorért is küzdötök, mert a harc hevében ezt bizony könnyű elnézni!
2. Fordíts fel minden kártyát a kiválasztott szektorban! Fordítsd meg a kártyáidat, hogy te is, és ellenfeled is láthassátok azokat!
3. Hajts végre minden olyan cselekedetet, mely úgy kezdődik „Amikor felállítod sereged…”! Némelyik kártyán ez a felirat szerepel valamilyen utasítással. Ilyenkor az elrendezés után hajtsd végre ezeket.
4. Állítsd fel hajó-kártyáidat! A már játékban levő hajóidat irányítsd át a vitatott szektorba.
5. Ennél a pontnál, ha nincs ellenséges kártya a megtámadott szektorban, azonnal lépj a Győzelemhez!
6. Húzd fel a parancsnoki lapjaidat! Mindkét játékos húz hat lapot, s ezek lesznek a parancsnoki lapjai. Ezeknek csak az alul, fejjel lefelé írt parancssora vesz részt a játékban, a leírt hatással. Az innen kijátszott kártyákat ki kell dobnod. A szektorokba kirakott lapok parancssorait nem használhatod, csak a parancsnoki lapokét.

AZ ÖSSZECSAPÁS (THE BATTLE STEP)

A játékosok, a támadóval kezdve, végrehajtanak egy-egy harci akciót. Amikor rád kerül a sor a következőket teheted:
1. Lősz egy készenléti vagy rohamozó egységeddel.
2. Rohamozol egy készenléti egységgel.
3. Közelharcba bocsátkozol egy rohamozó egységeddel.
4. Kijátszol egy „BA” kártyát (BA=Batte Action = Harci Cselekedet)
5. Kijátszol egy „BA” képességet
6. Visszavonulsz
7. Passzolsz

Nincs korlátja annak, hogy hány Harci Cselekedetet játszol ki. Amint mind a két játékos passzol egymás után, a csata véget ér.

Hacsak a kártya máshogy nem rendelkezik, a kijátszott lapok és képességek csak az aktuális szektorra vonatkoznak.
Pl. Ha egy kártyán a következő szöveg szerepel: „BA: Elpusztít egy ellenséges egységet” - akkor csak a vitatott szektorból veheted le az ellenséges egységet, másikból nem.

1. LÖVÉS
Hogy milyen jól harcolsz, s ezen belül milyen jól lősz, azt a kártyák szövegdoboza felett elhelyezkedő számok mutatják meg. Az első szám a Tűzerő, mely megmutatja, mekkora sebzést okozhat az egység lövéssel. A második szám a Közelharc, mely lövésnél nem érdekes, mivel azt mutatja meg, hogy milyen jó az egység a kézitusában. A harmadik szám a Sebességet jellemzi, s azt jelzi, hogy ki blokkolhatja az egység lövését, illetve hogy ő maga milyen egységeket tud blokkolni. A negyedik szám a Páncélzat, mely azt jelzi, hogy mekkora sebzést kell bevinni az egységnek, hogy elpusztítsd.

A lövést a következőképpen kell kidolgozni:

1. Kösd le a lövő egységet! Forgasd el az egység kártyáját, hogy jól látható legyen, velük támadsz. Olyan egységgel, mely már le van kötve, nem lőhetsz. Egy rohamozó egységgel lőhetsz, ha akarsz.
2. Válaszd ki a célpontot! Bármely ellenséges egységre vagy erőforrásra rálőhetsz, hajókra viszont nem. Célpontod lesz a „védekező kártya”, lövöldöző egységed pedig a „támadó”.
3. Ellenfeled eldönti, hogy akar-e blokkolni vagy sem. A blokkolás annak módja, hogy egy másik egységeddel megvédd a megtámadott egységedet. Csak olyan egységgel blokkolhatsz, melynek sebessége nagyobb, mint a támadóé. Ahhoz, hogy blokkolj, el kell forgatnod (le kell kötnöd) a kiválasztott egységet. Ezzel a blokkoló egység lesz az új védekező egység. Az eredeti védekező nem blokkolhat. Pl. Ha a támadó egységed sebessége 2-es, ellenfeled csak akkor blokkolhatja, ha van olyan egysége, melynek sebessége 3-as vagy nagyobb. Ekkor leköti a blokkoló egységet, és az lesz az új védekező egység.
4. Játssz ki T(aktikai) kártyákat és képességeket! A játékosok a támadó egység tulajdonosával kezdve, felváltva játszanak ki egy-egy taktikai kártyát vagy képességet, vagy pedig passzolnak. Miután mindkét játékos közvetlenül egymás után passzolt, véget ér a taktikai lépés. Bármennyi taktikai kártyát kijátszhatsz, ennek nincs korlátja. Azok a bónuszok és képességek, melyeket a kártyák adtak, csak az adott BA végéig tartanak. Ha a kezedben levő kártyák közül játszottál ki taktikai lapokat, dobd ki őket a konkrét összecsapás után!
5. Dolgozd ki a sebzést! A lövő egység a Tűzerejével egyenlő pontot sebez be a védekezőnek. Ha ez a sebzés egyenlő vagy nagyobb, mint a védekező Páncélja, akkor az megsemmisül, és ki kell dobni. Egyéb esetben a sebzés nem számít, és a védekező egység túléli. A sebzés sosem „megy át” másik harcra.

Példa: Dávid leköti egy űrgárdista taktikai osztaggát (Tűzerő 3, Sebesség 2), és rálő az Ultragárdista Harci Robotodra (Páncél 3). Úgy döntesz, hogy nem hagyod veszni az értékes robotot, inkább blokkolod a támadást egy űrgárdista motoros osztaggal (Sebesség 3, Páncél 2). Ehhez elforgatod a kártyát, és bejelented a blokkolást. Az új védekező egység így a motoros osztag lesz. Ezután itt az ideje a taktikázásnak! Kirakod a nálad levő egyik lapot, mely a következőt tudja: „T: Minden blokkoló egység +2-t kap a páncéljára”. Ezzel a motorosaid páncélja 4-es lesz. Ellenfeled sem marad adósod, és kirak egy olyan kártyát „T: minden egységed +1-et kap a tűzerejére”, mely 4-esre növeli Tűzerejét. Mivel neked nincs több hasznos kártyád, passzolsz. Dávid is passzol, mivel elégedett a saját támadóerejével. Itt az ideje a sebzés kidolgozásának! A taktikai osztag 4-et sebez a motorosaidnak, ami pont elég az elpusztításukhoz, így kénytelen leszel kidobni a lapot.

2. ROHAM EGY KÉSZENLÉTI EGYSÉGGEL
A roham azt jelenti, hogy egy egységed elsüvít az ellenség felé, hogy közelharcban verje szét, vagy rövid hatósugarú pisztolyaival lőjön rájuk. Ehhez fejjel lefelé kell állítanod az egységet. Ezzel harci akciód egyelőre véget is ér.

3. KÖZELHARCBA BOCSÁTKOZNI EGY ROHAMOZÓ EGYSÉGEDDEL
Ha van rohamozó egységed, azzal a harci akciód során közelharcba kezdhetsz egy ellenséges egységgel. Ennek két formája van: normál- és speciális kézitusa. Hogy melyiket választod, az rajtad múlik, de mindenképp be kell jelentened a kézitusa előtt.

NORMÁL KÖZELHARC
A normál roham hasonló a lövéshez, csak itt az egység Közelharc értékét használod, mely a második szám a szövegmező felett.

A közelharcot a következőképpen kell kidolgozni:

1. Kösd le a kézitusát kezdő egységet! Forgasd el az egység kártyáját, hogy jól látható legyen, velük támadsz.
2. Válaszd ki a célpontot! Bármely ellenséges egységgel vagy erőforrással közelharcba keveredhetsz, hajókkal viszont nem. Célpontod lesz a „védekező kártya”, kézitusát vívó egységed pedig a „támadó”.
3. Ellenfeled eldönti, hogy akar-e blokkolni vagy sem. Ha az ellenfelednek van rohamozó egysége, blokkolhat vele. A lövéssel szemben, itt nem számít a sebesség, bármely ellenséges egység blokkolhat. Ahhoz, hogy blokkolj, el kell forgatnod (le kell kötnöd) a kiválasztott egységet. Ezzel a blokkoló egység lesz az új védekező egység.
4. Játssz ki T(aktikai) kártyákat és képességeket! A játékosok a támadó egység tulajdonosával kezdve, felváltva játszanak ki egy-egy taktikai kártyát vagy képességet, vagy pedig passzolnak. Miután mindkét játékos közvetlenül egymás után passzolt, véget ér a taktikai lépés.
5. Dolgozd ki a sebzést! A támadó egység a Közelharc értékével egyenlő pontot sebez be a védekezőnek. Ha ez a sebzés egyenlő vagy nagyobb, mint a védekező Páncélja, akkor az megsemmisül, és ki kell dobni. Egyéb esetben a sebzés nem számít, és a védekező egység túléli. A lövéssel ellentétben, ha többet sebzel, mint a védekező páncélja, akkor a fölös sebzéssel betámadhatsz egy másik egységet is. Ezt a második támadást Előrenyomulásnak (Sweeping Advance) hívjuk. Megjegyzés: A „Sebezhetetlen” képesség nem állja útját annak, hogy előrenyomulj, ha többet sebeznél, mint amennyit az egység elvisel, sőt, az előrenyomulással ugyanezt az egységet is betámadhatod még egyszer. Az elsőre bevitt sebzés mindenképp számít.
6. Előrenyomulás: Ha még maradt sebzésed, miután elpusztítottál egy ellenséges egységet, tovább támadhatsz a megmaradt sebzéssel egy másik egységre is. Ez már egy új harcnak számít, ezért itt újra pakolhattok taktikai kártyákat, egészen a két passzig. Harconként csak egy előrenyomulást hajthatsz végre (vagyis ha lenyomod a második ellenséges egységet is, nem nyomulhatsz tovább). Ha a közelharcoló egységed valahogy megsemmisült az első kézitusa során, akkor nem nyomulhatsz vele előre, bármennyi sebet is okozott. Egy erőforrás elpusztítása után sem nyomulhatsz előre.

Példa: Van egy rohamozó egy űrgárdista rohamosztagod (Közelharc 6), melyet elforgatsz, és megtámadod vele Dávid parancsnoki osztagát (Páncél 3). Dávid úgy dönt, hogy rohamozó taktikai osztagával (Páncél 3) blokkolja a támadást. Úgy döntesz, hogy nem játszol ki taktikai kártyákat, ezért passzolsz. Dávid kijátszik egyet, mely +1-et ad egységei páncéljához, majd mindketten passzoltok. Rohamosztagod 6-ot sebez a kártyával együtt 4-es páncélzatú taktikai osztagnak, megsemmisíti azt, és a maradék 2-es sebzéssel betámadja az eredeti célpontot, a parancsnoki osztagot. Ezután kijátszol egy kártyát, mely +2-t ad a Közelharchoz, és várod Dávid reakcióját. Neki nincs már használható taktikai kártyája, ezért passzol. Te is passzolsz, aztán besebzel 4-et a parancsnoki osztagának, megsemmisítve azt is. Ezután a harc véget is ér.

SPECIÁLIS KÖZELHARCI TÁMADÁS
Ha egy rohamozó osztagodnak speciális képessége van, melyet közelharcban használhat, akkor lekötheted a kártyáját, és normál roham helyett választhatod a képesség használatát is. Az ilyeneket „A” betű jelöli, pl. „A: Húzz két kártyát”.

1. Ellenőrizd, hogy ki tudod-e játszani a képességet! Erről részletesebben ld. a 4-es Birodalmi Parancsolatot.
2. Kösd le a közelharcoló egységet! Forgasd el az egységet, hogy lássátok, ő rohamoz!
3. Ellenfeled eldönti, hogy akar-e blokkolni vagy sem. Ha ellenfelednek van rohamozó egysége, blokkolhat vele, ugyanúgy, mint a normál közelharc során. Ha blokkol, a kézitusa a normál közelharc szabályai szerint játszódik le, s a célpont a blokkoló egység lesz.
4. Játssz ki T(aktikai) kártyákat és képességeket! A játékosok a támadó egység tulajdonosával kezdve, felváltva játszanak ki egy-egy taktikai kártyát vagy képességet, vagy pedig passzolnak. Miután mindkét játékos közvetlenül egymás után passzolt, véget ér a taktikai lépés.
5. Dolgozd ki a sebzést! Ha ellenfeled blokkolt, megy a normál közelharc, vagyis a támadó egység a Közelharc értékével egyenlő pontot sebez be a védekezőnek. Ha ez a sebzés egyenlő vagy nagyobb, mint a védekező Páncélja, akkor az megsemmisül, és ki kell dobni. Ha többet sebzel, mint a védekező páncélja, akkor a fölös sebzéssel előrenyomulhatsz a normál szabályok szerint, vagy pedig kijátszhatod a speciális közelharci támadást.
6. Dolgozd ki a speciális támadást! Tedd, amit a kártya ír. Ha pl. az a képesség, hogy „A: Köss le két ellenséges egységet”, akkor azokat most kösd le!

Példa: Dávid betámad rohamosztagával (Közelharc 3), melynek speciális képessége a következő: „A: Ellenfeled kidob három kártyát”. Mivel nem akarsz elveszteni három lapot, ezért blokkolod motoros osztagoddal (Páncél 3). A közelharc így a normál szabályok szerint megy tovább, s így Dávid (mint támadó) be is dob egy olyan taktikai kártyát, mely +1-et a Közelharcra. Neked nincs semmilyen használható taktikai kártyád, ezért nem tudsz ellene tenni. Motorosaid leesnek, s Dávidnak még marad 1 sebzése, mellyel vagy előrenyomul, vagy kihasználja a speciális képességét. Ő bölcsen a speciális képesség mellett dönt, s így kidobat veled három kártyát.

8. EGY „BA” KÁRTYA KIJÁTSZÁSA
Némelyik parancsnoki kártyára a „BA” (BA=Batte Action = Harci Cselekedet) szöveget nyomtatták. Ezek kijátszása a következőképpen történik:

1. Ellenőrizd, hogy ki tudod-e játszani a képességet! Erről részletesebben ld. a 4-es Birodalmi Parancsolatot.
2. Rakd le a kártyát az asztalra! Mutasd meg ellenségednek is, hogy mire készülsz!
3. Játssz ki T(aktikai) kártyákat és képességeket! A játékosok a „BA” kártya kijátszójával kezdve, felváltva raknak le egy-egy taktikai kártyát vagy képességet, vagy pedig passzolnak. Miután mindkét játékos közvetlenül egymás után passzolt, ugorj a 4-es pontra!
4. Tedd, amit a kártya ír! Ha pl. a kártya azt írja „BA: Húzz két kártyát!”, akkor azt most tedd meg!
5. Dobd ki a kártyát! Ne feledd, hogy minden, a parancsnoki lapok közül kijátszott kártyát ki kell dobnod.

9. EGY „BA” KÉPESSÉG KIJÁTSZÁSA
Némelyik egység, erőforrás vagy hajó olyan képességekkel rendelkezik, mely az egész harci akcióra érvényes. Ezek a képességek is „BA” szöveggel kezdődnek. Ezeket a képességeket akkor is kijátszhatod, ha a lap maga lekötött, kivéve, ha használatukhoz le kell kötni a lapot.

1. Ellenőrizd, hogy ki tudod-e játszani a képességet! Erről részletesebben ld. a 4-es Birodalmi Parancsolatot.
2. Mondd meg ellenfelednek, melyik képességet akarod használni!
3. Játssz ki T(aktikai) kártyákat és képességeket! A játékosok a „BA” kártya kijátszójával kezdve, felváltva raknak le egy-egy taktikai kártyát vagy képességet, vagy pedig passzolnak. Miután mindkét játékos közvetlenül egymás után passzolt, ugorj a 4-es pontra!
4. Tedd, amit a kártya ír! Ha pl. a kártya azt írja „BA: Pusztíts el egy ellenséges egységet!”, akkor azt most tedd meg!

10. VISSZAVONULÁS
Ha nincs készenlétben álló vagy rohamozó egységed, akkor visszavonulhatsz a csatából. Ilyenkor az ebben a szektorban állomásozó összes egységed megsemmisül, és a Győzelem meghatározása következik.

11. PASSZ
Ha már nem tudsz mit csinálni, vagy kíváncsi vagy, mit akar az ellenfeled tenni, passzolhatsz. Vigyázz azonban, mert ha mindkét játékos passzol, a csatának vége, úgyhogy óvatosan csináld! Miután mindkét játékos passzolt, határozzátok meg a győztest!

Alfa 4-es Birodalmi Parancsolat: Opcionális képességek
Az opcionális képességek azok, melyeket a „BA”, „T”, „M”, „R”, vagy „A” szabályok megelőznek. Ezeket csak a harc során lehet kijátszani. Mindegy, hogy milyen képességet használsz, mindegyiküknél a következő sorrendet kell betartani:

1. Jelentsd be a képességet! Először is, meg kell mondanod ellenfelednek, mit akarsz használni.

2. Ellenőrizd, hogy ki tudod-e játszani a képességet, és hozd meg a szükséges döntéseket! Mielőtt a képességet kijátszanád, ellenőrizd, hogy lehetőséged van-e erre. Ha egy lapon az szerepel, hogy „Csak akkor játszhatod ki, ha…” vagy „Nem játszhatod ki, ha…” akkor ellenőrizd, megvan-e minden feltétel ahhoz, hogy tényleg működjön is!

E mellett, a szükséges döntéseket is meg kell hoznod, hogy a képesség hatása érvényesüljön, mivel ha nem tudod kijelölni a célpontját, nem fog működni.

1. Példa: Ha egy olyan kártyád van, mely azt mondja, hogy „BA: Köss le egy ellenséges egységet”, akkor ha az ellenfélnek nincs kint egysége, akkor nem tudod mire használni.

2. Példa: Ha egy másik kártyád azt írja, hogy „BA: Ellenfeled eldob két kártyát”, akkor nincs baj abban az esetben sem, ha az ellenfélnek csak egy kártyája van, mivel nem te választod ki, melyikeket dobja el. Ilyenkor működik a képesség, s azt az egy lapot fogja kidobni, amije van.

3. Példa: Végül, ha egy olyan kártyád van, mely azt írja, hogy „BA: Köss le minden ellenséges egységet”, akkor azt is bevetheted az ellenséges egységek számától függetlenül, mivel nem te döntesz, melyikre lapokat célzod meg vele.

3. Fizesd ki a képesség használatának költségét! A képességek használatának költsége mindig a típusukat jelölő betű (BA, T, M, R és A) után, és a hatásuk között találhatóak. Ha ezt nem tudod kifizetni, akkor nem jön létre a hatás.

Példa: Ha egy olyan kártyád van, melynek szövege a következő: „BA: Kösd le két saját rohamozó egységedet, (3+): Pusztíts el max. ellenséges egységet!”, akkor az azt jelenti, hogy először le kell kötnöd két saját rohamozó egységedet , és csak aztán dobhatsz arra, hogy sikerül-e megsemmisíteni az ellenséges egységeket.


A GYŐZELEM (THE VICTORY STEP)
Miután mindkét játékos abbahagyta a harci kártyák kijátszását és passzolt, vagy pedig az egyik visszavonult, a harcnak vége, és ideje megnézni, ki is nyerte el a szektort!

Ennek ellenőrzése a következőképpen történik:
1. Mindkét játékos összeszámolja, hány zászlója van a szektorban tartózkodó egységein és erőforrásain. A zászlók a kártyák bal felső sarkában találhatóak.
2. A játékosok a támadóval kezdve bemutatják parancsnoki lapjaikat. Ezután a támadó tetszőleges sorrendben kijátssza az eseményeket („E:”), melyek a parancsnoki lapok parancssorában olvashatóak, valamint a csaták végén kint marad lapok képességei között találhatóak. Módosítsátok a zászlók számát, ha szükséges!
3. Ezután a védekező játssza ki eseményeit egységeire és a parancsnoki lapokra, majd megint módosítsátok a zászlók összegét.
4. Mindkét játékos kidobja a parancsnoki kártyáit.
5. Az a játékos nyeri el a szektort, akinek több zászlója van, és legalább annyi, amennyi a szektor megszerzéséhez szükséges.
6. Ha egy játékos megszerez egy szektort, dobj ki minden kártyát, mely a szektorhoz tartozik, és rakd át a bolygó lapját a flottád mellé. E mellé semmilyen kártyát sem tehetsz rá.
7. Ha egyik játékos sem szerzi meg a szektort, minden itt található kártyát állítsd vissza készenléti állásba, és a bolygót is forgasd vissza normál állásba. A seregek nem hátrálnak, hanem készülnek az újabb csatára!
8. Ha egy játékos már két szektort birtokol, a játéknak vége. A győzelem és a bolygók az övéi!

A VÉDEKEZŐ HARCA
Miután a támadó harca véget ért, a védekező kiválaszt egy szektort, amelyért megküzd. Csak olyan szektort választhat, amely mellett kártyái vannak, de olyat nem, amiért épp az imént küzdöttek meg. Ha a védekező nem tud másik szektort választani - mert nincs már szabad, vagy nincs mellette kártyája -, akkor a kör véget ér.

Ha a védekező meg tud támadni egy másik szektort, akkor a küzdelem újrakezdődik, ugyanúgy, mint a támadó harcánál, csak most a védekező lesz az első a pakolásnál (mintha ő lenne a támadó).

A KÖR VÉGE
Miután lejátszottátok a támadó és védekező harcát is, a kör véget ér. Mindkét játékos rendezi hajóit. Ne aggódj azok miatt a szektorok miatt, melyekért nem küzdöttetek meg, hagyjátok mellette a kártyákat továbbra is fejjel lefelé! Majd lesz idő arra is, hogy azt a csatát lejátsszátok! Az új körben minden kezdődik elölről, a felállástól a harcig végig minden lépésen.

Alfa 5-ös Birodalmi Parancsolat: A hajó-kártyák
A flottád helyes felrakása a győzelem kulcsa lehet. A hajók működése a játékban a következőképp történik:
- Amikor felrakod a sereged, rakd minden olyan hajódat a flottának feltartott részhez, melyet az éppen ostromolt szektorhoz vezéreltél
- Ha valahogy a játék során sikerül lehoznod egy hajót, azonnal rakd azt is a flottához!
- A hajókra írt képességek bárhol használhatók, függetlenül attól, hogy melyik szektorért harcoltok. A hajók ugyanis alacsony röppályán keringenek, és csak a parancsodat várják.
- A hajókat nem lehet megtámadni, csak olyan kártyák hatnak rájuk, melyekre kifejezetten ez van írva.
- A játékosok a körök végén rendezik hajóikat. Ne feledd, hogy ugyan az egységeidet minden harc végén rendezed, a hajóidat csak egyszer, a kör legvégén.


4. RÉSZ: RÖVIDÍTÉSEK ÉS DEFINÍCIÓK
Hat különféle rövidítés van, melyek meghatározzák, hogy egy opcionális képességet mikor használhatsz fel. Ha egy képesség előtt nincs ilyen rövidítés, akkor az mindig működik, nem kell „bekapcsolni”. Ezeket „statikus képességeknek” nevezzük. A lap alján található kocka színe mutatja meg, hogy egy képesség milyen típusú.

RÖVIDÍTÉSEK
BA (kék kocka): Ezt a képességet akkor használhatod, amikor Harci Cselekedeteket vethetsz be.
T (arany kocka): Miután a játékosok kijátszották harci akcióikat, Taktikai Kártyákkal támogathatják meg azokat. Egész addig pakolhatsz ki ilyen kártyákat, amíg mindketten nem passzoltok. Ha egy taktika egy kijátszott lapon van, akkor azt csak egy harci akcióban használhatod.
R (vörös kocka): A Reakciókra mindig rá van írva, hogy mikor használhatod őket. Használatuk mindig opcionális. Ha egy kijátszott kártyára van felírva egy reakció, akkor azt csak egy esemény ellen használhatod. Ha ugyanarra az eseményre akartok mindketten reagálni, akkor az a játékos kezdi ezt, aki az eseményt kirakta. Felváltva játsszátok ki a reakciókat, amíg mind a ketten ki nem fogytok belőlük.
M (lila kocka): A Módosítók olyanok, mint a Reakciók, kivéve, hogy valamilyen kockadobásnál kerülnek elő. Hacsak a módosító máshogy nem rendelkezik, azután kell kijátszanod őket, miután kiderült, mit kell dobni. A dobás csak az után jön, hogy mindkét játékos alkalmazta a módosítóit. Ha a módosító egy játékban lévő lapon szerepel, akkor csak egy kockadobásnál használhatod. Ha mindketten módosítani akartok egy dobást, akkor ezt felváltva tegyétek meg, azzal a játékossal kezdve, aki a dobni fog.
A: Ezt a képességet akkor játszhatod ki, ha az egységgel közelharcot kezdeményezel.
DR és Sokkcsapatok: Némelyik kártyán a Sokkcsapat szó szerepel. Ezeket a lapokat felfelé fordítva is kirakhatod. A legtöbb sokkcsapatnak van egy DR (felállási reakció) képessége, melyet azonnal alkalmazhatsz, amikor az egységet kijátszod (kivéve, ha az első hullámban érkeznek).
E (fehér kocka): Az Eseményeket a harcok után kell kijátszani - ők nem opcionálisak.

EGYÉB DEFINÍCIÓK

Támadás (Attack): A lövést és közelharcot összefoglaló néven támadásnak hívjuk.

Harc (Combat): Némelyik képesség leírásában a harcra hivatkozik. Pl. „T: Bármelyik egység -1-et kap a Páncéljára. Ezt csak akkor használhatod, ha az egység harcban áll.”. Ez azt jelenti, hogy ez a taktika csak akkor vethető be, ha az egység a támadó vagy védekező lövés vagy közelharc során.

Ellentámadás (Counterattack): Amikor egy ellentámadó egység sebez, azt a támadó egységen teszi. A sebzés típusa a támadás módjától függ: ha a támadó egység lő, akkor az ellentámadó a Tűzerejével sebez, közelharcban pedig a Közelharc értékével. A sebzést ugyanakkor kell kiosztani, amikor a támadó is sebez,

Elpusztítani (Destroy): Csak kijátszott kártyákat lehet megsemmisíteni. Amikor egy lap megsemmisül, bekerül a kidobott kártyák paklijába. Ha egy támadó vagy védekező egység megsemmisül harc közben, akkor annak a harcnak azonnal vége, a sebzés kihagyásával.

Felállás (Deploy): A felállás egy egység elhelyezése egy szektor mellé. A beszivárgás nem egyenlő a felállással.

Kidobás (Discard): Ha egy lap azt mondja, hogy dobj ki valamennyi kártyát, akkor azt mindig a kezedből kell kidobni, kivéve, ha erre külön utasítás van (pl. „Dobd ki a paklid két legfelső lapját”).

Zászlós egység (Flag Unit): Azon egység, melynek az adott pillanatban egy vagy több zászlója van.

Kitüntetett (Honored): A Kitüntetett kártyák olyan hősies egységeket jelölnek, melyek igen nagy dicsőséget szereztek seregüknek és maguknak. Ezek a lapok lehetővé teszik számodra, hogy ha kijátszod őket, akkor a parancsnoki lapok közül annyit kicserélj (vagyis kidobj és újat húzz a pakliból), amennyit az éppen vitatott szektorban kijátszottál.

Beszivárgás (Infiltrate): Egy osztagot beszivárogtatni az éppen vitatott szektorba azt jelenti, hogy valamilyen forrásból odaraksz egy lapot. Hogy honnan, azt a kártya fogja megmondani (pl. „szivárogtass be egy lapot a kidobottak közül”).

Sebezhetetlen (Invulnerable): Némelyik lapot nagyon nehéz elpusztítani. Ha egy Sebezhetetlen jelzővel ellátott lap megsemmisülne, rá van írva, hogy ezt miként kerülheti el (általában valamilyen tesztet kell dobni). Ha sikerül a képességet használni, akkor a lap játékban marad, de le kell kötni. Ellenkező esetben elpusztul. Megjegyzés: A „Sebezhetetlen” képesség nem állja útját annak, hogy előrenyomulj, ha többet sebeznél, mint amennyit az egység elvisel, sőt, az előrenyomulással ugyanezt az egységet is betámadhatod még egyszer. Az elsőre bevitt sebzés mindenképp számít.

Kulcsszavak (Keywords): Ezek a legtöbb lapon megtalálható kifejezések. Ha vastag betűvel szedettek, valamilyen speciális szabály is kapcsolódik hozzájuk. Egyébként nincsen rájuk vonatkozó szabály, más lapok fognak hivatkozni rájuk. A kártya speciális képességei, melyek a képesség-mezőben jelennek meg, szintén kulcsszavak. Ha a kártya azt írja „pusztíts el egy tetszőleges gyalogsági egységet”, akkor csak olyan egységekre hat, melyeken szerepel a „gyalogsági egység” kulcsszó. Ugyanígy, ha egy kártya az ellentámadó egységeket pusztítja el, akkor azok esnek le, melyek rendelkeznek ezzel a kulcsszóval.

Zászló nélküli egység (Non-flag unit): Olyan egység, melyen ebben a pillanatban nincs zászló.

A sorok rendezése (Rally): Ha egy kártyát rendezel, állítsd vissza készenléti pozícióba. Csak lekötött és rohamozó egységeket rendezhetsz. Ha egy rohamozó egységet rendezel, az többé nem számít rohamozónak (csak ha újra be nem állítod).

Hajó kártyák (Ship Cards): Ha egy hajó beszivárog a csata során, azonnal tedd be a flottádba. Mindegy, hogy melyik szektorért harcolsz, a hajót úgy kell kezelni, mintha abban a szektorban lenne.

Egyedi kártyák (Unique): Ha a sereg felállításánál egy szektorban egynél több példányod van egy egyedi lapból, akkor ezek közül csak egyet hagyj kint, a többit vedd fel a kezedbe. Ha ezután mindkét seregnek van ugyanabból a lapból egy helyen, akkor mind a ketten vegyétek fel azt a kezetekbe. Ha egy szektorba egy egyedi lap szivárog be, és ott már van abból egy példány, dobd ki a régebbit. Ha egy egyedi űrhajót adsz a flottádhoz, melyben már az a hajó megtalálható, dobd ki a régebbit. Az ugyanazon néven futó lapok is egyedinek számítanak, így az „Abaddon”, és az „Abbadon és testőrei” lap azonos kártyának számít.

Végtelen (Unlimited): Némelyik taktika, reakció, vagy módosító rendelkezik ezzel a tulajdonsággal. Ezeket nem csak egyszer, hanem akár több alkalommal is használhatod.
Példa: A taktikai osztagod lapján a következő felirat szerepel: „T: Dobj ki egy kártyát; Ez az egység +1 Tűzerőt kap; Végtelen”. Ebben az esetben ugyanezt a taktikát többször is bevetheted egy harcon belül, csak mindig ki kell dobnod egy kártyát a képesség érvényesüléséhez.

Instabil (Unstable): Némelyik kártyát a Hipertér démonjai szállták meg. Ezeket, ha megsemmisülnek, nem kell kidobnod, e helyett visszakerülnek a kezedbe. Ha ez a felállás során történik meg velük, azonnal le is rakhatod őket az egyik szektorba, felfelé fordítva.

Bónusz valami ellen (Versus bonus): Némelyik kártya valamilyen pluszt kap, ha megtámad egy bizonyos fajta másikat, vagy egy bizonyos fajta lap megtámadja.
Példa: Ha van egy kártyád, melyen az szerepel, hogy „+2 tűzerő minden gyalogsági egység ellen”, akkor akár ő támad meg gyalogsági egységet, akár őt támadja meg egy ilyen, +2-t kap a Tűzerejére.

X: Néha egy „X” szerepel a lapon egy tulajdonság vagy képesség mellett. Ebben az esetben az X értékének meghatározása valahol rajta lesz a kártyán, vagy pedig szabadon eldöntheted, mennyi legyen.
Példa: Van egy kártyád, melyen a következő szerepel: „BA (X+): Elpusztít egy ellenséges egységet. X = az egység páncélja”. Ezt a következőképpen kell értelmezni: ha megdobod egy kockán az ellenség páncélját, akkor elpusztítod, egyébként nem. Legyen egy másik kártyán a következő felirat: „T(X+): Bármelyik egységed kap +X Tűzerőt”. Ennek jelentése az lesz, hogy kijelölsz egy célszámot, melyet megdobva egységeid annyi bónuszt kapnak a Tűzerejükre (ha pl. 3-at választasz, a képesség 3-as vagy jobb dobás esetén működik).

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Kártyajátékok
 
Játékok

 Ha érdekel más kárty vagy társas- vagy szerepjáték nézz be a sárkánytűz bolt honlapjára ahonnan rendelhetsz is, www.sarkanytuz.hu

 
Látogatás
Indulás: 2006-07-17
 
Animék
 
Forrásanyag

Az animékhez tartozó ismertető anyagot a www.aplusztv.hu oldalról néztem ki, ha valaki meg akarja nézni az animéket akkor este nézze a minimax adóján az A/+(aplusz)-ot!

 
Társasjátékok
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!