
Az eldák elfajzott rokonai a Galaxis egyik rákfenéje. Portyáik során csak pusztítanak, és elcipelnek mindenkit rabszolgának, akit nem ölnek meg azonnal. Csak kínt és szenvedést okoznak minden más fajnak, de még saját szerencsétlenebb társaiknak is...
Speciális Szabályok:
Könnyűléptűek
Az eldák népe mindig is híres volt elegáns, gyors mozgásáról. Emiatt az elda játékos dönthet úgy, hogy egyosztaga fut, minek következtében az érintett egység a lövési fázisát is mozgással tölti, 1D6 inchet téve meg a lövés helyett. Ezt a plusz mozgást a terep nehézsége nem befolyásolja.
A következő egységek nem futhatnak:
- sötét elda járművek vagy siklók
- azon modellek, melyek páncélmentője jobb, mint 4+
- Talos és Groteszkek
- Hellionok és Scourge-ok
Fosztogatók
A következőkben megjelenő sereglistából egy fosztogató kalózsereg építhető, mely villámgyorsan támad, foglyokat ejt, majd ugyanilyen gyorsan vissza is vonul. A sötét eldáknak nem szokásuk a területfoglalás, illetve a hosszas védekezés, ezért ha olyan küldetést játszotok, melyben van támadó és védekező sereg, a sötét eldák mindig támadók lesznek.
Foglyok ejtése
A sötét eldák szinte minden portyájuk során ejtenek foglyokat. Hog ezekkel a szerencsétlenekkel mi lesz, arra jobb még csak nem is gondolni...
Ennek megfelelően, ha a sötét eldák közelharcban legyőznek és megfutamítanak egy ellenséges osztagot, akkor annak minden közelharcban elhullott tagja után dobj D6-ot: ha az eredmény 4-es vagy jobb, a harcos nem halt meg, viszont a portyázók magukkal hurcolják. Ha az osztagot menekülés közben utolérik, nem mészárolják le, hanem minden menekülőt foglyul ejtenek. Az elhurcolt modelleket állítsd félre, és ha a küldetés számolja a győzelmi pontokat, a sötét tünde játékos mindegyikük után +1 pontot kap. Ha nem, akkor semmi plusz nem jár értük, maximum annyi, hogy élvezettel figyelhetd az ellenfél arcát, miközben serege jó része fogollyá válik.
|