Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Menü
 
Warhammer40k
 
Székesfehérváriak!

Warhammer 40,000

Aki Székesfehérváron lakik és szereti a figurás játékokat, az menjen el a Károly János utcába, a Legendák csarnoka nevű üzletbe!

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
PC-s játékok
 
Kódok
 
Szerepjátékosok!

RPG.HU Toplista

Aki szereti a szerepjátékokat vagy más fantasy játékokat ill. könyveket feltétlenül látogasson el ide. www.rpg.hu

 
A hét faja
 
Space Marines

Space Marine Megaforce '06

A Birodalom elit harcosai, s a Császár leghűségesebb katonái az űrgárdisták, kiknek dicső tetteit még csak felsorolni is lehetetlenség lenne. Rendházaik falai között életük folytonos kiképzés a harcra, mit náluk hatékonyabban kevesen művelnek a Galaxisban. Habár létszámuk a Birodalom lakosságához és ellenségeinek számához képest elenyésző, mégis elegen vannak ahhoz, hogy bármilyen támadást visszaverjenek.

Speciális Szabályok:

"Ne ismerjék a félelemnek még a hírét sem"

Ez a szabály ugyanaz, mint amit az alapkönyv Univerzális Speciális Szabályok című részében már leírtuk. Most kiegészítjük azzal, hogy azon egységekre is érvényes, melyekben segédek (bármelyik típusuk) vagy famulusok is szerepelnek, egészen addig, amíg az egységnek legalább egy űrgárdista tagja van.

Az űrgárdisták ettől a szabálytól függetlenül továbbra is kénytelenek lesznek „Az utolsó emberig”- tesztet dobni, viszont minden visszavonulás után automatikusan összeállnak, hogy „átgondolják” a helyzetet.

Űrgárdista karakterek

Az űrgárdista parancsnokok, könyvtárosok és káplánok háromféle módon használhatók:

1.      Egyedül harcolnak, ugyanúgy csatlakozva egységekhez és hagyva el őket, mint azt az alapkönyv karakterekre vonatkozó részében írtuk.

2.      Vezethetnek parancsnoki osztagot. Ebben az esetben annak részeként tevékenykednek, s együttesen egy HQ-választásnak számítanak. A karakter nem hagyhatja el osztagát, csak ha az teljes mértékben megsemmisül – ilyenkor visszanyeri önálló státuszát.

3.      A káplánokat és könyvtárosokat egy másik karakter parancsnoki osztagához is csatolhatod. Karaktertípusonként csak egy-egy kapcsolható így az osztaghoz. A karakterek ebben az esetben annak részeivé válnak, s nem hagyhatják el őket. A karakterek és az osztag ilyenkor egy HQ-választásnak számít. Ha az osztag megsemmisül, a vezető- és csatolt karakter önállóan tevékenykedhetnek tovább.

Az osztagokhoz csatolt vagy azokat vezető karakter a közelharc szempontjából nem szűnik meg önállónak lenni.

 

Leszállóegységek

Az űrgárdista seregeket gyakran vetik be közvetlenül az űrben keringő cirkálókról és csapatszállító hajókról. Ez lehetővé teszi számukra, hogy utánpótlásaikat fent hagyják, s villámgyorsan a harc sűrűjébe vethessék magukat, anélkül, hogy szállítási problémákkal kelljen foglalkozniuk. Ledobásuk Viharsólyom repülőkkel, teleportációval, vagy pedig leszállóegységekkel történhet. Ezek közül a leszállóegységek a leggyakoribbak, melyek masszív kapszuláit olyan nagy sebességgel lövik ki a bolygóra, hogy a légelhárító lövegek ne tudják befogni őket.

Bármelyik parancsnoki-, veterán-, terminátor-, taktikai-, felderítő- vagy nehézfegyveres osztagot, illetve Harci robotot beültethetsz leszállóegységbe (melynek leírását a sereglista végén találhatod meg). Ha így teszel, más szállítójárművet már nem választhatsz nekik. Az így felszerelt egységek tartalékban maradnak, még akkor is, ha a küldetés leírásában nem szerepel ez, vagy az Előrenyomulás speciális szabálya.

A leszállóegységgel érkező egységek kapszuláját a terepen bárhová felrakhatod, kivéve ellenséges modellek 1”-es környezetét és áthatolhatatlan terepet. Ezután dobj a Szóráskockával: ha az eredmény „Találat” (HIT), akkor a leszállóegység pont a kiválasztott helyre érkezett, ha nyíl, akkor ebbe az irányba csúszik el, 2D6”-re. Ha a csúszás miatt áthatolhatatlan terepre, vagy ellenséges modellek 1”-es környezetébe érkezne, akkor csökkentsd a szóródás távolságát ennek megfelelően.

Ha a leszállóegység leérkezik, lenyílnak rámpái, és a bent ülőknek azonnal ki kell szállnia. Az utasok a kiszálláson kívül mást már nem mozoghatnak ebben a körben, és nem is rohamozhatnak. Lövésnél természetesen mozgottnak számítanak.

A leszállóegységeket az alapküldetésekben az ellenfeled beleegyezése nélkül is használhatod, de a többinél kérdezd meg őt is!

Különböző Rendházak:

Habár a legtöbb rendház a Kódex szerint építkezik, nem minden betűjét tartják be. Kisebb eltérések a csapatok felépítésében, az alkalmazott taktikákban lehetnek, ettől még nem lesznek gyökeresen mások, mint amit Guillam előírt, csak egy kissé egyéniek.

A Kódex rendházai

Minden űrgárdista rendházról feltételezhető, hogy ragaszkodik a Kódexhez, melynek tökéletes megtestesítői az Ultragárdisták. Azok, melyeket az előbb leírt sereglista szerint állítasz össze, a legkisebb eltérés nélkül, nem rendelkeznek semmilyen egyéb speciális képességgel, azokon kívül, ami a listában is szerepel. Lehetőséged van azonban létrehozni egy ettől eltérő felépítésű vagy képességekkel rendelkező rendházat is, az alábbiak szerint:

 

Eltérő rendházak

Ahhoz, hogy saját rendházadat felépítsd, először is el kell döntened, hogy mennyire akarsz eltérni a Kódextől: kicsit, jelentősen vagy lényegesen. Ha ez megvan, akkor az alábbi táblázat segítségével láthatod azt, hogy hány előnyt vehetsz fel, és ezzel mennyi hátrány jár. Az előnyök azt jelzik, hogy a rendház ezeket a területekre koncentrált, míg a hátrányok olyan területek, melyeknek kevesebb figyelmet szentelt

                 Előnyök                  Hátrányok
Kisebb eltérés Válassz egy előnyt! Válassz egy kisebb hátrányt!
Nagyobb eltérés Válassz két előnyt! Válassz egy nagyobb hátrányt!
Lényeges eltérés Válassz két kölönböző katgoriájú előnyt! Válassz egy nagyobb és egy kisebb hátrányt

Előnyök:

A Mars tanítványa (Scion of Mars)

A technikusok +15 pontért kaphatnak +1 Sebpontot. Az ilyen módon továbbfejlesztett modell ezután HQ-választásnak számít, s Parancsnokot nem hozhatsz be egyáltalán. A terminátor-páncélok árát módosítsd 25/15-re, hacsak a rendház fel nem veszi a Dicsőséget keresik hátrányt. Ez nem jelenti azt, hogy az egy Sebponttal rendelkező modellek is felvehetnek terminátor-páncélt.

 

Áldottak a harcosok (Blessed be the Warriors)

A rohamosztagokat Elit és/vagy Rohamosztag választásként is behozhatod. Ha Elitként jönnek, akkor meg kell venned nekik a Veszett roham képességet, modellenként +3 pontért.

 

Becsüld meg felszerelésed! (Honour your Wargear)

A Pusztító osztagokat Elitnek és/vagy Tüzérségnek is behozhatod. Ha Elitként jönnek, fel kell venniük a Tankvadászok vagy Beszivárgók képességet, modellenként +3 pontért.

 

Bízz csatatestvéreidben! (Trust Your Battle-Brothers)

Bármelyik parancsnoki-, veterán-, taktikai-, roham- vagy pusztító osztag felveheti az Ellentámadás és Igazi Hős képességeket, modellenként +3 pontért. Az Igazi Hős képességgel és sorozatvetővel rendelkező modelleket úgy kezeljük, hogy van egy plusz közelharci fegyverük is.

 

Hallgass az öregek bölcsességére! (Heed the Wisdom of the Ancients)

A Rettenthetetlenek Tüzérségi és Elit választásként is behozhatók. Az Elitként bejövők mindegyikét ki kell nevezni Vénségesnek, viszont a 0-1 korlát ezzel megszűnik. Ezt az előnyt nem veheted fel, ha a Dicsőséget keresik hátrányt is felvetted nekik.

 

Láss, de ne lássanak! (See but don’t be seen)

Azon taktikai és pusztító osztagok, melyek nem kaptak csapatszállítót, modellenként +3 pontért megvehetik a Beszivárgók képességet. Aki ezt felveszik, modellenként +1 pontért megvehetik mellé az Éles érzékek képességet is. Ezt az előnyt nem veheted fel, ha a Légy büszke színeidre hátrányt felvetted.

 

Légy gyors, mint a szél! (Be swift as the Wind)

A motoros osztagokat Gyalogsági és Elit választásként is behozhatod. Ha Elitként jönnek, meg kell venned nekik a Tankvadászok vagy a Veszett roham képességek egyikét, modellenként +3 pontért.

A Gyalogsági választásként bejövő egységeknek legalább öt főt kell számlálniuk. Bármelyik motoros különítmény megveheti a Képzett lovasok képzettséget, modellenként +2 pontért.

 

Ne csüggedj sosem! (Never Despair)

A játék végén az űrgárdista játékos kérhet plusz egy kört. Dobj egy kockával: ha az eredmény 4-es vagy jobb, akkor a plusz kör lejátszásra kerül. Ha egy bizonyos esemény bekövetkezte vet véget a csatának, akkor azon nem változtathat, csak annyiban, hogy ha az még nem teljesült, plusz egy kör lesz rá. Ha az űrgárdista játékos nem él ezzel a lehetőséggel, ellenfele megteheti azt. Ha mind a két sereg rendelkezik ezzel az opcióval, akkor a plusz kört mindenképp le kell játszani.

 

Ne hagy élni az idegent! (Suffer not the Alien to live)

A rendház különösen képzett egy bizonyos idegen faj elleni küzdelemben. Minden modell rendelkezik a Kedvelt ellenség képességgel, vagy a tiranidák, eldák (beleértve a sötét eldákat), vagy orkok ellen. Ez a képesség +1 pontba kerül modellenként.

Minden egyes nem-jármű modellnek meg kell venned ezt a képességet. Hogy melyik a választott ellenfelük, annak a rájuk modellezett trófeákból tisztán látszania kell.

 

Ne tűrd el az eretnekek keze munkáját! (Suffer not the Works of Heretics)

Bármely taktikai vagy pusztító osztag felveheti a Tankvadászok képességet, modellenként +3 pontért.

 

Nincs megbocsátás, se megbánás (No Mercy, no Respite)

Bármelyik taktikai vagy rohamosztag felveheti a Veszett roham képességet, modellenként +3 pontért.

 

Őrizd a Császár hírét! (Uphold the Honour of the Emperor)

A parancsnoki és veterán osztagok hitet tehetnek a mellett, hogy a Császár védelme elegendő számukra. Ebben az esetben kapnak egy 6-os Sebezhetetlen mentőt (csak lövés ellen), de fedezékmentőt sosem dobhatnak.

 

Tisztaság mindenek felett! (Purity above All)

A rendház különös figyelmet fordít a mutációk, genetikai hibák kigyomlálására. Emiatt minden taktikai és veterán osztag veterán őrmesterét kinevezheted orvossá. Ez +25 pontba kerül, és magában foglalja a Nerthericum és Reductor árát is.

 

Tisztíts és pusztíts! (Cleanse and Purify)

A taktikai osztagok egy tagja lángszóróra cserélheti rakétavetőjét, illetve plazma-, vagy hővetőre cserélheti lézerágyúját.

 

Vívd meg a harcot az ellenség földjén! (Take the Fight to Them)

A taktikai osztagok azon tagjai, melyek sorozatvetővel vannak felszerelve, lecserélhetik azt kézi sorozatvetőre és közelharci fegyverre, bármiféle extra költség nélkül

Nagyobb hátrányok:

A dicsőséget keresik (Aspire to Glory)

Szinte minden technológia, melyet az űrgárdista rendházak használnak, ősi és nagy precizitás igényel. A Rettenthetetlenek és a terminátor-páncélok például remek példái ennek. Ahhoz, hogy egy rendház ilyen felszereléshez juthasson, és ezeket kezelni is tudja, ahhoz sok időnek kell eltelnie. A fiatalabb rendházak ezért sokszor nélkülözik is ilyen ritka fegyverzetet.

A rendház összesen csak 0-1 Rettenthetetlent vagy terminátor osztagot hozhat be.

Terminátor parancsnoki osztagot és terminátor rohamosztagot nem hozhat. Csak 0-1 veterán osztagot hozhat. Terminátor páncélt hadfelszerelésként nem vehet.

Nem vehet hadfelszereléseket az Ereklyék és Relikviák közül.

 

Szemtől szembe (Eye to Eye)

Habár a Codex Astartes a portyákrók, rajtaütésekről és gerilla-hadviselésről is mindent leír, néhány rendház nem alkalmazza ezeket egyáltalán. Ennek oka lehet a felszerelés vagy megfelelő kiképzők hiánya, de akár az is, hogy valamiért ellenkezik a rendház nézeteivel.

Ezt a hátrányt a Légy gyors, mint a szél előnnyel együtt nem veheted fel.

Összesen csak 0-1 egységet hozhatsz be a következő közül: terepsikló különítmény, nehézmotoros különítmény, motoros osztag.

 

A hús erősebb, mint a fém (Flesh over Steel)

Vannak olyan rendházak, melyek a legnehezebb felszereléseket nem igazán használják. Ennek oka lehet, hogy nem rendelkeznek ezekkel megfelelő mennyiségben, illetve hogy olyan specilis harci technikákat alkalmaznak, melyek során inkább az űrgárdisták harci képességeire építenek.

Összesen csak 0-1 egységet hozhatsz be a következő közül: Megszálló, „Pusztító” típusú Ragadozó, Viharhozó, Védelmező.

Egyáltalán nem használhatsz „Keresztes” típusú Megszállót vagy „Megsemmisítő” típusú Ragadozót.

Minden egyes csapatszállító elhasznál egy Rohamosztag választást.

Kisebb hátrányok:

Inkább a halál, mint a becstelenség! (Death before Dishonour)

Az űrgárdisták sosem fogadják el azt, hogy ők vesztenek. Ez a keményfejűség aztán néha odáig fajul, hogy pusztán hősiességből inkább meghalnak értelmetlenül, minthogy visszavonuljanak. A Codex Astartes elég részletesen foglalkozik ezzel a kérdéssel, de a büszke űrgárdisták sokszor mégsem veszik figyelembe ajánlásait.

Az olyan játék végén, amelyben egy ilyen hátránnyal rendelkező űrgárdista sereg is részt vesz, az ellenséges játékos kérhet plusz egy kört. Dobj egy kockával: ha az eredmény 4-es vagy jobb, akkor a plusz kör lejátszásra kerül. Ha egy bizonyos esemény bekövetkezte vet véget a csatának, akkor azon nem változtathat, csak annyiban, hogy ha az még nem teljesült, plusz egy kör lesz rá. Ezt a hátrányt nem kombinálhatod a Ne csüggedj sosem előnnyel.

 

Halj meg állva! (Die Standing)

Az űrgárdisták leggyakoribb taktikája az orbitális támadás, és a bolygók ellen intézett lerohanásos technika. Ezt azonban néhány rendház nem kedveli, mivel elég jelentős flotta-jelenlét kell ahhoz, hogy biztosan sikeres legyen, és ne haljanak meg már az előtt harcosaik, hogy egyáltalán elérjék a felszínt.

Nem használhatsz leszállóegységeket.

 

Hithű a halálig (Faithful unto Death)

A rendház jelentékeny veszteségeket szenvedett az elmúlt csaták során, s emiatt jócskán a szükséges létszáma alatt van. A századok hiába is kérnének támogatást a parancsnokságtól, nem kaphatnak ilyet.

A rendház eggyel kevesebb Elit, Rohamosztag és Tüzérségi egységet hozhat be, mint amennyit a küldetés lehetővé tenne.

 

A gyanakvás erősíti a hitet (Have Faith in Suspicion)

A Birodalmon belül igencsak kényes annak kérdése, hogy mennyire bízhatnak a pszichikus képességekkel rendelkezőkben, akikre egyébként égető szükség van. Ez az űrgárdisták esetében sincs másként, s a könyvtárosok még a legliberálisabb rendházak esetében is elkülönülnek csatatestvéreiktől. Személyüket még ott is félelemmel vegyes tisztelet övezi, ám vannak olyan rendházak, akik egyáltalán nem bíznak meg senkiben, aki ilyen boszorkányos képességekkel bír.

Nem használhatsz könyvtárosokat, s szövetségesként sem hozhatsz be olyan modelleket, akik pszichikus képességekkel bírnak.

 

Légy büszke színeidre (Have Faith in your Colours)

Habár minden rendház büszkén viseli és mutatja színeit az ellenségnek, a Codex Astartes arra is tartalmaz passzusokat, hogy mikor kell a megtévesztéssel és rejtőzéssel élni. Ezt azonban néhány rendház abszolút figyelmen kívül hagyja…

Egyetlen modell sem használhatja a Beszivárgás és Felderítők képességet.

 

Egyedül is megálljuk helyünk (We Stand Alone)

Az űrgárdisták helye a birodalmi hierarchiában bonyolult kérdés. Minden egyes rendház önálló ugyanis, és rajtuk múlik, hogy mennyire hajlandóak együttműködni a többi intézménnyel. Sok rendház egyáltalán nem szereti az idegeneket, s féltve őrzi titkait, nem közösködve senkivel.

Harcosaid mellé nem hozhatsz be szövetségeseket.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Kártyajátékok
 
Játékok

 Ha érdekel más kárty vagy társas- vagy szerepjáték nézz be a sárkánytűz bolt honlapjára ahonnan rendelhetsz is, www.sarkanytuz.hu

 
Látogatás
Indulás: 2006-07-17
 
Animék
 
Forrásanyag

Az animékhez tartozó ismertető anyagot a www.aplusztv.hu oldalról néztem ki, ha valaki meg akarja nézni az animéket akkor este nézze a minimax adóján az A/+(aplusz)-ot!

 
Társasjátékok
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!