Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Menü
 
Warhammer40k
 
Székesfehérváriak!

Warhammer 40,000

Aki Székesfehérváron lakik és szereti a figurás játékokat, az menjen el a Károly János utcába, a Legendák csarnoka nevű üzletbe!

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
PC-s játékok
 
Kódok
 
Szerepjátékosok!

RPG.HU Toplista

Aki szereti a szerepjátékokat vagy más fantasy játékokat ill. könyveket feltétlenül látogasson el ide. www.rpg.hu

 
A hét faja
 
Duel Masters(1.)

alcadeias_lord_of_spiritsballom_master_of_death

Ez egy érdekes kártyajáték melynek itt vannak a szabályai:

Duel Masters RÉSZLETES SZABÁLYOK

Stop!
Ne olvasd el ezeket a szabályokat, amíg nem játszottál már játékot a gyors kezdési útmutató segítségével.

Tartalom:
A Duel Masters játék tanulása
Felkészülés
Hogyan nyerj
A duel masters kártya részei
Körsorrend
Kulcsszavak
A saját paklid összeállítása
Játék kettőnél több játékossal
Szójegyzék
Kártyalista
Kérdések
Elérhetőség
Körsorrend összefoglaló

A Duel Masters játék tanulása:
A párbajozói kiképzésed a kezdő csomagban található kihajtható képmelléklettel kezdődik. Vedd magadhoz a mellékletet, a két kezdő paklit, a két játékmezőt és kérd meg a barátodat hogy játsszon veled. Ez mind, amire a kezdéshez szükséged lesz. Ne olvass tovább, míg az alapokat meg nem tanultad!

Felkészülés:
Mindkét játékos megteszi ezeket a lépéseket, hogy felkészüljön a játékra:
1. Keverd meg a paklid!
2. Húzz 5 lapot a paklid tetejéről, de ne nézd meg őket. Rakd őket képpel lefelé, egy sorban magad elé. Ezek a lefedett lapok lesznek a pajzsaid.
3. Húzz 5 lapot a paklid tetejéről.
4. Döntsétek el, hogy ki kezd.

Hogyan nyerj
Támadd meg ellenfeled a lényeiddel. Minden alkalommal, amikor egy lényed támad és nincs blokkolva, áttör egy pajzsot. Ha ellenfelednek nincs már több pajzsa, támadd meg még egy lényeddel, hogy nyerj!

Kör sorrend:

1 Kezdd el a köröd
Ne csinálj semmit ez alatt a lépés alatt, ha nincs „tappelt” lény a harci zónádban vagy tappelt kártya a mana zónádban. A tappelt kártyák azon kártyák, melyeket oldalra fordítottál az előző körödben, hogy jelezd, hogy használtad őket valamire. Általában csak akkor lesznek tappelt kártyáid, ha már játszottál pár kört a játékból. Ha van tappelt kártyád, tappeld vissza, hogy jelezd, hogy ebben a körben újra használhatod.
( Fordítsd fejjel felfelé a lényeid, hogy vissza tappeld őket) KÉP.
( A visszatappeléshez fordítsd a mana zónában lévő kártyákat fejjel lefelé úgy, hogy el tudd olvasni a mana számokat). KÉP.

2, Húzz egy lapot.
Fontos! Csak az a játékos nem húz lapot az első körében, aki kezd. Ez a szabály nincs megemlítve a kezdő mellékletben. Egy lap húzása azt jelenti, hogy a pakli tetejéről leveszel egy lapot és a kezedbe veszed. Amikor felhúzod a paklid utolsó lapját, veszítesz.

3. Helyezz egy kártyát a mana zónádba.
Csak egy kártyát (bármilyen típusút) rakhatsz a mana zónádba körönként, kivéve ha egy varázslat vagy hatás többet tesz lehetővé. Nem kell minden körödben kártyát raknod a mana zónádba, ha nem akarsz. A mana zónába helyezhető kártyák száma korlátlan.
A mana zónádba fejjel lefelé rakd a kártyákat, hogy el tudd olvasni a mana számokat.
( Egy kártya mana zónába való helyezése). KÉP.
A mana zónádban lévő kártyák manát tudnak termelni neked. A mana olyan mint a pénz. A lényekért és varázslatokért tudsz vele fizetni.
Fontos! A mana zónádban lévő kártyák, csak manát tudnak termelni. A mana számon kívül minden rajtuk lévő szöveget hagyj figyelmen kívül.

4. Idézz lényeket és varázsolj.
Ha akarsz bármennyi lényt meg tudsz idézni és bármennyit varázsolhatsz ez alatt a lépés alatt.
Ezeket bármilyen sorrendben megteheted.
Egy varázslat végrehajtása:
Válassz ki egy varázslatot a kezedből. Az ára a bal felső sarokban van. Ha nem tudod kifizetni, akkor nem tudod végrehajtani a varázslatot. A varázslat árát a mana zónádban lévő kártyák tappelésével fizeted ki. Legalább egy manának ugyanabból a civilizációból kell származnia, mint amiből a varázslat is származik.
Példa: egy természet varázslathoz, melynek 4 az ára, legalább egy természet kártyát tappelned kell a mana zónádban. A többi 3 tappelt kártya bármely civilizációból származhat.
Miután kifizetted az árát, hajtsd végre a varázslatot. Ha nem tudod végrehajtani a varázslat összes hatását, nincs baj. Hajts végre belőle annyit, amennyit tudsz. Utána helyezd a varázslatot a temetődbe. A temetőd legyen képpel felfelé a paklid mellett.
Egy lény megidézése:
Válassz ki egy lényt a kezedből. Az ára a bal felső sarokban van. Ha nem tudod kifizetni, nem tudod megidézni a lényt.
A lény árát a mana zónádban lévő kártyák tappelésével tudod kifizetni. Legalább egy manának ugyanabból a civilizációból kell származnia, mint amelyikből a lény is származik.
Miután fizettél a lényért, helyezd a harci zónádba.
A harci zónába helyezhető lények száma korlátlan.
(Egy szörny kártya kijátszása). KÉP.
Fontos! A lények nem tudnak abban a körben támadni, amelyikben megidézted őket, mert idézési betegségük van. Majd a következő körödben fognak tudni támadni.

Egy evolúciós lény megidézése:
Az evolúciós lény egy különleges szörny, mely az első Duel Masters kiegészítőben jelenik majd meg. Egy evolúciós lényt ugyanúgy tudsz megidézni, mint egy általános szörnyet, de csak akkor, ha már van egy megfelelő fajú lény a harci zónában. Az evolúciós lényen rajta van, hogy milyen fajú lényed kell, hogy legyen.
Ha megidézel egy evolúciós lényt, akkor rakd rá arra a lényre, amelyikből „kifejlődik”. Hagyd alatta a másik lényt, de ne vedd figyelembe. Csak az evolúciós lény neve, képessége és ereje a fontos. Az evolúciós lények nem lesznek idézési betegek, még akkor sem, ha a lény amelyikből kifejlődtek, az volt, tehát egyből támadhatsz velük, miután a harci zónádba raktad őket.
Az egymásra rakható evolúciós lények száma korlátlan.
Az ellenfeled lényét soha nem fejlesztheted tovább, még többjátékos játékban sem. Ha az evolúciós lényt elmozdítják valahová a harci zónából, az egész kupac mozdul, nem csak a tetején lévő evolúciós lény.
Amíg az evolúciós lény játékban van, ő maga is a lény, amelyből kifejlődött, egy kártyának számítanak. Ha a kupac máshová kerül, nem a harci zónába, akkor ismét külön kártyáknak számítanak. Tehát ha egy varázslat áthelyezi az evolúciós lényed a mana zónádba, akkor annyi külön kártyát kapsz a mana zóbádba.

5.Támadj!
A harci zónában lévő lényekkel támadhatsz. Azokkal a lényekkel nem tudsz támadni, amelyeket most raktál a harci zónádba, mert idézési betegségük van.
(Ne feledd, hogy az evolúciós lények különlegesek és nem kapnak idézési betegséget!)
Minden körben annyi lényeddel támadhatsz, amennyivel akarsz. Válassz egyet, támadj vele, válassz egy másikat, támadj azzal is és így tovább.
Tappelj egy lényt, amivel támadni szeretnél és mondd meg, hogy mit támadsz vele. Meg tudod támadni az ellenfeled, vagy az egyik tappelt lényét a harci zónájában.
Ha egy lényt tappelsz, hogy támadjon, nem kell a mana zónádban is kártyákat tappelned. Ha egyszer fizettél, hogy megidézz egy lényt, nem kell fizetned érte, hogy támadjon.

Ellenfeled megtámadása:
Ha az egyik lényed megtámadja az ellenfeled és ő nem tudja blokkolni a támadást, az egyik pajzsa áttörik. Ez azt jelenti, hogy kiválasztod az egyik pajzsát és ő azt a kezébe veszi.
Ha az ellenfelednek nincs több pajzsa és az egyik lényed mégegyszer megtámadja, te nyersz.
Bizonyos lények egynél több pajzsot is át tudnak törni, ha megütik az ellenfeled. Őket úgy hívjak, hogy „dupla törők”. ( double breaker).
Fontos! Ha az ellenfelednek kevesebb pajzsa van, mint amennyit át tudna törni a támadó lényed, a lényed nem üti ki őt, hanem csak a maradék pajzsokat semmisíti meg. (Ellenfeled megtámadása) KÉP.

Tappelt lény támadása:
Ha az egyik lényed megtámadja ellenfeled egyik tappelt lényét és ő nem tud blokkolni, a két lény csatázik egymással.
Minden lénynek van egy száma a bal alsó sarkán. A nagyobb erővel rendelkező lény nyeri meg a csatát. A vesztest a tulajdonosa a temetőjébe teszi. Ha mindkét lény ugyanolyan erős, akkor mindketten a tulajdonosuk temetőjébe kerülnek. Némely lénynek egy „+” van az erejük után. Ez azt jelenti, hogy a lény ereje megnőhet a szövegdobozban leírt dolgok miatt. Ne felejtsd el elolvasni, hogy mi áll benne! (Tappelt lény támadása) KÉP.

Támadás-hatások:
Az újabb készletekben lesz néhány olyan lény, melynek különleges hatása van, mikor támad. Ha támadni akarsz az egyik lényeddel, válaszd ki, hogy melyik legyen az, tappeld, és válaszd ki, hogy mit támadjon. Ezután hajts végre minden hatást, ami életbe lép a lényed támadása miatt. Ezután az ellenfeled kiválaszthat blokkolókat.

Egy támadás blokkolása:
Csak a „blokkoló” képességgel rendelkező lények tudják megakadályozni, hogy az ellenfél támadó lénye megtámadja azt, amit akar.
Használhatod az egyik blokkoló lényed, hogy megállítson bármely támadást. Ha a lényed blokkol, tappelned kell, tehát csak akkor tud blokkolni, ha nincs tappelve. Az idézési betegség nem gátolja a lényt a blokkolásban. Ha egy lény blokkol, a támadó lénnyel harcol. A támadó lény nem tudja megtámadni azt amit eredetileg akart ( ellenfeledet vagy egy másik lényt), mert most a blokkolóval kell harcolnia. Az erősebb lény nyeri meg a csatát, a másik pedig a temetőbe kerül. Ha a két lény ugyanolyan erős, akkor mindketten tulajdonosuk temetőjébe kerülnek. Néhány lénynek az ereje mögött egy „+” van. Ez azt jelenti, hogy a lény ereje megnőhet a szövegdobozban leírtak miatt. Ne felejtsd el elolvasni, hogy mi áll benne!

A támadó lépések sorrendje:
Sokat számíthat, hogy mi történik előbb a támadás során. A következő szabályok leírják, hogy mi milyen sorrendben történik.
Amikor tappeled a lényed, hogy megtámadd az ellenfeled hajts végre minden hatást ami akkor lép életbe „amikor az a lény támad”. Utána, ha az ellenfeled nem blokkol, kövesd a szörnyeden lévő összes ide vonatkozó utasítást. Ezután törd át a pajzsokat (vagy nyerj, ha nincs több pajzs).
Ha két lény harcol, először kövesd az ide vonatkozó utasításokat a te lényeden. Utána az ellenfeled végrehajtja az ő lényén lévő, ide vonatkozó utasításokat.
Ezután hasonlítsátok össze a két lény erejét. Ha az egyik lény gyengébb, akkor a temetőbe kerül. Ha a lények ugyanolyan erősek, mindketten a temetőbe kerülnek. Végül hajtsátok végre a csata után életbe lépő utasításokat.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Kártyajátékok
 
Játékok

 Ha érdekel más kárty vagy társas- vagy szerepjáték nézz be a sárkánytűz bolt honlapjára ahonnan rendelhetsz is, www.sarkanytuz.hu

 
Látogatás
Indulás: 2006-07-17
 
Animék
 
Forrásanyag

Az animékhez tartozó ismertető anyagot a www.aplusztv.hu oldalról néztem ki, ha valaki meg akarja nézni az animéket akkor este nézze a minimax adóján az A/+(aplusz)-ot!

 
Társasjátékok
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!