  
A pszichikus képességekkel bírók egyszerre jelentenek áldást és átkot a Birodalom számára - nélkülük szinte lehetetlen lenne élniük, de velük is nehéz, hiszen a démonok folyamatos fenyegetést jelentenek az ily képességekkel rendelkezők számára. Az Inkvizíció Boszorkányvadászai és hű harcosaik, a Csatanővérek szent küldetésre, hogy figyeljenek, s ha kell, közbeavatkozzanak, ha egy pszi a rossz oldalra állna.
Speciális Szabályok:
A Hit Pajzsa
Az Adepta Sororitas tagjai a hit és tisztaság eleven megtestesítői – a boszorkányság, eretnekség és mutációk pont a velük ellentétes végletet testesítik meg. A pszi-fegyverek nem ölhetik meg őket egyetlen ütéssel (ld. azok speciális képességét), csak energiafegyvernek számítanak ellenük. A pszichikus képességeket, melyek egy Adepta Sororitas vagy karakter ellen irányulnak, 5-ös vagy jobb dobás esetén semlegesítik, még akkor is, ha csak hatáskörébe kerülnek (de minden ilyen képességre csak egyszer dobj, bármennyi Sororitas egységet talál is el).
A kisebb pszichikus képességek egyáltalán nem hatnak egyetlen Sororitas egységre sem, mégha azt barátságos pszi követte el, az ő javukra.
A Hit Csodái
A Hit Csodái a Császár akaratának jelei, olyan kis csodák, melyek a megfelelő időben alkalmazva a Csatanővérek oldalára állíthatják a hadiszerencsét. Hogy hányszor használhatod őket és hogyan, azt az alábbiakban írjuk le:
Hit Pontok
· A boszorkányvadászok seregének néhány Sororitas egysége és karaktere Hit Pontokat generál, melyeket felhasználhatsz a Csodák végrehajtására. Az ilyen modellek leírásában szerepel a Hithű jelző, s az is, hogy hány pontot adnak a sereg összes Hit Pontjához.
· Pontosan tartsd nyilván a csata folyamán a Hit Pontok alakulását! A legjobb talán egy kockán követni, hogy hány pontod van éppen.
Ki használhatja a Hit Csodáit?
· Az Adepta Sororitas jellemzővel bíró osztagok, melyekben van egy Hithű karakter, vagy csatlakozik hozzájuk, maguk is Hithűek lesznek, amíg a karakter velük tart. A Hit Csodái az egész egységre hatnak.
· Ha az Adepta Sororitas jellemzővel bíró osztaghoz egy nem Hithű karakter csatlakozik, akkor az az osztag nem használhatja a Hit Csodáit. Az egyetlen kivétel ez alól, ha egy pap csatlakozik hozzájuk, mert ilyenkor őt is hozzá kell számolni az egység létszámához, s mindannyian részesülnek a Csodák hatalmából.
· Ha a Hithű karaktert megölik, akkor az egység a megfelelő fázis végéig még Hithű marad, de utána elveszti e képességét.
A Hit Próbája
· Minden próba egy Hit Pontba kerül.
· Dobj két kockával, s az eredményt hasonlítsd össze az egység jelenlegi méretével – hogy alá vagy fölé kell dobni, azt az egyes Csodák leírásánál találod meg. Ha a próba sikertelen, a Csoda sem jön létre.
· Ugyanazon egység ugyanazt a Csodát ugyanabban a fázisban kétszer nem próbálhatja meg, de különbözőek kombinációit igen.
· A Hit Csodáira azok a speciális képességek, melyek a pszichikus képességekre vagy azok ellen hatnak, egyáltalán nem számítanak.
Önálló karakterek és a Hit Csodái
A Hithű önálló karakterek is folyamodhatnak a Hit Csodáiért, akár egyedül, akár egy Adepta Sororitas egységhez csatlakozva – ha már osztaghoz csatlakoznak, ez nem működik. Ha egy Hithű osztag részeként szeretnének részesülni a Csodából, akkor a fentebb ismertetett normál szabályok szerint járj el, beleszámítva a karaktert is az osztag létszámába. Ha a karakter önállóan szeretne Csodát tenni, módosítatlan Vezetési Értékét kell megdobnia.
Mártíromság
Ha egy Hithű karakter vagy osztag lekerül az asztalról, mert teljes mértékben elpusztították őket, akkor a sereg újra megkapja azokat a Hit Pontokat, melyeket eredetileg is biztosítottak csapatuknak. A mártíromság így további csodás cselekedetekre sarkallja a Csatanővéreket. Azok a Hithű karakterek és osztagok, melyek visszavonulás miatt hagyják el a csatamezőt, nem adnak plusz Hit Pontokat.
A Csodák leírása
A Császár Keze
A Császárhoz imádkozva a Csatanővérek testükön keresztül fókuszálják a Császár haragját, hatalmas erővel zúzva szét ellenségeiket.
Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa.
Próbatétel: Dobj akkorát vagy kisebbet, mint az osztag jelenlegi létszáma. 12-es dobás mindig sikertelen.
Hatás: Dobd a próbát, mielőtt a modelljeid támadnának. Ütéseik +2 Erővel találnak, de 1-es Kezdeménynél jönnek.
Isteni gondviselés
A Császár akaratától vezetve a Csatanővérek lövései és ütései könnyedén szétzúzzák ellenségeik páncélját.
Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa, vagy a saját lövési fázis.
Próbatétel: Dobj akkorát vagy kisebbet, mint az osztag jelenlegi létszáma. 12-es dobás mindig sikertelen.
Hatás: Dobd a próbát, miután meghatároztad, hány ellenséges modellt találtál el, de még a sebzés-dobások előtt. Lövések esetén a 6-os sebzés-dobások 1-es AP-jűnek számítanak, közelharcban pedig energiafegyveres találatoknak.
A Szenvedély
A hit harcosai mint forgószél csapnak le ellenségeikre a közelharc sűrűjében, oly sebességgel, mit csak a szent lelkesedés tehet lehetővé.
Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa.
Próbatétel: Dobj akkorát vagy nagyobbat, mint az osztag jelenlegi létszáma.
Hatás: Dobd a próbát a rohamfázis elején. Ha sikeres, az osztag minden tagja +2-t adhat a Kezdeményéhez. A Császár Kezével egy fázisban nem vethető be, s nem hat azokra a fegyverekre, melyekkel a fázis végén, vagy 1-es Kezdeménynél jönnek, valamint a gránátok hatásait sem változtatja meg.
A Császár Fénye
A Csatanővérek lelkét eltölti a tudás, hogy csak attól kell félniük, ne okozzanak csalódást az Emberiség Urának. E tudással felvértezve nincs más, mi rettegést kelthetne szívükben.
Fázis: A saját mozgási fázis.
Próbatétel: Dobj akkorát vagy nagyobbat, mint az osztag jelenlegi létszáma.
Hatás: Dobd a próbát a fázis elején. Siker esetén az osztag Rettenthetetlenné válik a következő mozgási fázisának elejéig, s ez alatt automatikusan átmegy minden morál- és tüzérségi sokk-teszten. Ha éppen visszavonulóban vannak amikor ez a Csoda eltölti őket, azonnal, teszt nélkül rendeződnek, a körülményektől függetlenül, s Rettenthetetlenné válnak a következő mozgási fázisukig.
A Mártír Szelleme
A Csatanővérek imái megedzik testüket s lelküket egyaránt, és nem hajlandók előbb meghalni, mielőtt a Császár lelküket magához hívná.
Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa, vagy a saját lövési fázis.
Próbatétel: Dobj akkorát vagy nagyobbat, mint az osztag jelenlegi létszáma.
Hatás: Dobd a próbát a fázis elején. Siker esetén az osztag minden tagjának páncélmentője sebezhetetlenné válik a fázis végéig. Ezt semmilyen más mentővel nem kombinálhatod. |