Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Menü
 
Warhammer40k
 
Székesfehérváriak!

Warhammer 40,000

Aki Székesfehérváron lakik és szereti a figurás játékokat, az menjen el a Károly János utcába, a Legendák csarnoka nevű üzletbe!

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
PC-s játékok
 
Kódok
 
Szerepjátékosok!

RPG.HU Toplista

Aki szereti a szerepjátékokat vagy más fantasy játékokat ill. könyveket feltétlenül látogasson el ide. www.rpg.hu

 
A hét faja
 
Witch Hunters

Witch Hunters Penitent EngineSisters Of Battle Squad (10 models)Celestine The Living Saint

A pszichikus képességekkel bírók egyszerre jelentenek áldást és átkot a Birodalom számára - nélkülük szinte lehetetlen lenne élniük, de velük is nehéz, hiszen a démonok folyamatos fenyegetést jelentenek az ily képességekkel rendelkezők számára. Az Inkvizíció Boszorkányvadászai és hű harcosaik, a Csatanővérek szent küldetésre, hogy figyeljenek, s ha kell, közbeavatkozzanak, ha egy pszi a rossz oldalra állna.

Speciális Szabályok:

A Hit Pajzsa

Az Adepta Sororitas tagjai a hit és tisztaság eleven megtestesítői – a boszorkányság, eretnekség és mutációk pont a velük ellentétes végletet testesítik meg. A pszi-fegyverek nem ölhetik meg őket egyetlen ütéssel (ld. azok speciális képességét), csak energiafegyvernek számítanak ellenük. A pszichikus képességeket, melyek egy Adepta Sororitas vagy karakter ellen irányulnak, 5-ös vagy jobb dobás esetén semlegesítik, még akkor is, ha csak hatáskörébe kerülnek (de minden ilyen képességre csak egyszer dobj, bármennyi Sororitas egységet talál is el).

A kisebb pszichikus képességek egyáltalán nem hatnak egyetlen Sororitas egységre sem, mégha azt barátságos pszi követte el, az ő javukra.

 

A Hit Csodái

A Hit Csodái a Császár akaratának jelei, olyan kis csodák, melyek a megfelelő időben alkalmazva a Csatanővérek oldalára állíthatják a hadiszerencsét. Hogy hányszor használhatod őket és hogyan, azt az alábbiakban írjuk le:

Hit Pontok

·           A boszorkányvadászok seregének néhány Sororitas egysége és karaktere Hit Pontokat generál, melyeket felhasználhatsz a Csodák végrehajtására. Az ilyen modellek leírásában szerepel a Hithű jelző, s az is, hogy hány pontot adnak a sereg összes Hit Pontjához.

·           Pontosan tartsd nyilván a csata folyamán a Hit Pontok alakulását! A legjobb talán egy kockán követni, hogy hány pontod van éppen.

Ki használhatja a Hit Csodáit?

·           Az Adepta Sororitas jellemzővel bíró osztagok, melyekben van egy Hithű karakter, vagy csatlakozik hozzájuk, maguk is Hithűek lesznek, amíg a karakter velük tart. A Hit Csodái az egész egységre hatnak.

·            Ha az Adepta Sororitas jellemzővel bíró osztaghoz egy nem Hithű karakter csatlakozik, akkor az az osztag nem használhatja a Hit Csodáit. Az egyetlen kivétel ez alól, ha egy pap csatlakozik hozzájuk, mert ilyenkor őt is hozzá kell számolni az egység létszámához, s mindannyian részesülnek a Csodák hatalmából.

·           Ha a Hithű karaktert megölik, akkor az egység a megfelelő fázis végéig még Hithű marad, de utána elveszti e képességét.

A Hit Próbája

·           Minden próba egy Hit Pontba kerül.

·           Dobj két kockával, s az eredményt hasonlítsd össze az egység jelenlegi méretével – hogy alá vagy fölé kell dobni, azt az egyes Csodák leírásánál találod meg. Ha a próba sikertelen, a Csoda sem jön létre.

·           Ugyanazon egység ugyanazt a Csodát ugyanabban a fázisban kétszer nem próbálhatja meg, de különbözőek kombinációit igen.

·           A Hit Csodáira azok a speciális képességek, melyek a pszichikus képességekre vagy azok ellen hatnak, egyáltalán nem számítanak.

Önálló karakterek és a Hit Csodái

A Hithű önálló karakterek is folyamodhatnak a Hit Csodáiért, akár egyedül, akár egy Adepta Sororitas egységhez csatlakozva – ha már osztaghoz csatlakoznak, ez nem működik. Ha egy Hithű osztag részeként szeretnének részesülni a Csodából, akkor a fentebb ismertetett normál szabályok szerint járj el, beleszámítva a karaktert is az osztag létszámába. Ha a karakter önállóan szeretne Csodát tenni, módosítatlan Vezetési Értékét kell megdobnia.

Mártíromság

Ha egy Hithű karakter vagy osztag lekerül az asztalról, mert teljes mértékben elpusztították őket, akkor a sereg újra megkapja azokat a Hit Pontokat, melyeket eredetileg is biztosítottak csapatuknak. A mártíromság így további csodás cselekedetekre sarkallja a Csatanővéreket. Azok a Hithű karakterek és osztagok, melyek visszavonulás miatt hagyják el a csatamezőt, nem adnak plusz Hit Pontokat.

 

A Csodák leírása

 

A Császár Keze

A Császárhoz imádkozva a Csatanővérek testükön keresztül fókuszálják a Császár haragját, hatalmas erővel zúzva szét ellenségeiket.

Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa.

Próbatétel: Dobj akkorát vagy kisebbet, mint az osztag jelenlegi létszáma. 12-es dobás mindig sikertelen.

Hatás: Dobd a próbát, mielőtt a modelljeid támadnának. Ütéseik +2 Erővel találnak, de 1-es Kezdeménynél jönnek.

 

Isteni gondviselés

A Császár akaratától vezetve a Csatanővérek lövései és ütései könnyedén szétzúzzák ellenségeik páncélját.

Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa, vagy a saját lövési fázis.

Próbatétel: Dobj akkorát vagy kisebbet, mint az osztag jelenlegi létszáma. 12-es dobás mindig sikertelen.

Hatás: Dobd a próbát, miután meghatároztad, hány ellenséges modellt találtál el, de még a sebzés-dobások előtt. Lövések esetén a 6-os sebzés-dobások 1-es AP-jűnek számítanak, közelharcban pedig energiafegyveres találatoknak.

 

A Szenvedély

A hit harcosai mint forgószél csapnak le ellenségeikre a közelharc sűrűjében, oly sebességgel, mit csak a szent lelkesedés tehet lehetővé.

Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa.

Próbatétel: Dobj akkorát vagy nagyobbat, mint az osztag jelenlegi létszáma.

Hatás: Dobd a próbát a rohamfázis elején. Ha sikeres, az osztag minden tagja +2-t adhat a Kezdeményéhez. A Császár Kezével egy fázisban nem vethető be, s nem hat azokra a fegyverekre, melyekkel a fázis végén, vagy 1-es Kezdeménynél jönnek, valamint a gránátok hatásait sem változtatja meg.

 

A Császár Fénye

A Csatanővérek lelkét eltölti a tudás, hogy csak attól kell félniük, ne okozzanak csalódást az Emberiség Urának. E tudással felvértezve nincs más, mi rettegést kelthetne szívükben.

Fázis: A saját mozgási fázis.

Próbatétel: Dobj akkorát vagy nagyobbat, mint az osztag jelenlegi létszáma.

Hatás: Dobd a próbát a fázis elején. Siker esetén az osztag Rettenthetetlenné válik a következő mozgási fázisának elejéig, s ez alatt automatikusan átmegy minden morál- és tüzérségi sokk-teszten. Ha éppen visszavonulóban vannak amikor ez a Csoda eltölti őket, azonnal, teszt nélkül rendeződnek, a körülményektől függetlenül, s Rettenthetetlenné válnak a következő mozgási fázisukig.

 

A Mártír Szelleme

A Csatanővérek imái megedzik testüket s lelküket egyaránt, és nem hajlandók előbb meghalni, mielőtt a Császár lelküket magához hívná.

Fázis: Bármelyik játékos rohamfázisa, vagy a saját lövési fázis.

Próbatétel: Dobj akkorát vagy nagyobbat, mint az osztag jelenlegi létszáma.

Hatás: Dobd a próbát a fázis elején. Siker esetén az osztag minden tagjának páncélmentője sebezhetetlenné válik a fázis végéig. Ezt semmilyen más mentővel nem kombinálhatod.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Kártyajátékok
 
Játékok

 Ha érdekel más kárty vagy társas- vagy szerepjáték nézz be a sárkánytűz bolt honlapjára ahonnan rendelhetsz is, www.sarkanytuz.hu

 
Látogatás
Indulás: 2006-07-17
 
Animék
 
Forrásanyag

Az animékhez tartozó ismertető anyagot a www.aplusztv.hu oldalról néztem ki, ha valaki meg akarja nézni az animéket akkor este nézze a minimax adóján az A/+(aplusz)-ot!

 
Társasjátékok
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros