Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Menü
 
Warhammer40k
 
Székesfehérváriak!

Warhammer 40,000

Aki Székesfehérváron lakik és szereti a figurás játékokat, az menjen el a Károly János utcába, a Legendák csarnoka nevű üzletbe!

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
PC-s játékok
 
Kódok
 
Szerepjátékosok!

RPG.HU Toplista

Aki szereti a szerepjátékokat vagy más fantasy játékokat ill. könyveket feltétlenül látogasson el ide. www.rpg.hu

 
A hét faja
 
Duel Masters(2.)

alcadeias_lord_of_spirits

6. Fejezd be a köröd.
Közöld ellenfeleddel, hogy végeztél. Most ő következik! Folyamatosan váltogassátok köreiteket, amíg az egyikőtök nem nyer.
( Támadj amikor csak tudsz! Így tudod megnyerni a játékot.) KÉP

Kulcsszavak
Néhány lénynek olyan különleges képessége van, ami csak egy vagy két szóval van feltüntetve. Ezek a „kulcsszó” tulajdonságok a kártyákon rövid leírásokkal jelennek meg, hogy emlékeztessenek rá, hogy mit is tudnak.
Jelenleg 5 kulcsszó képesség létezik.
(Tudtad hogy…? Csak a „blokkoló” lények tudnak megállítani támadásokat!) KÉP
- Blokkoló. Minden lényed, amin a „blokkoló” szó szerepel, meg tudja állítani az ellenfeled lényeinek támadását. Amíg nincs tappelve, útjába tud állni az ellenfeled támadó lényeinek, hogy meggátolja azokat az ellened, ill. tappelt lényeid ellen irányuló támadásban. Csak monnd, hogy a lényeddel blokkolni akarod a támadást, utána tappeld és a támadó lénnyel fog harcolni. Amit az ellenfeled lénye eredetileg meg akart támadni, most biztonságban van!

Dupla törő. Minden lényed, amely rendelkezik a „ dupla törő” képességgel, 2 pajzsot tör át ( egyszerre csak egyet), ha támadja az ellenfeled és ő nem blokkolja. Ha csak 1 pajzs maradt, csak azt az egyet töri át és egy másik lénnyel kell újra megtámadnod az ellenfeled, hogy megnyerd a játékot.

Erős támadó. Az „erős támadó” lények erősebbek lesznek, amikor támadnak. Egyszerűen add hozzá az „erős támadó” számot az erejéhez, támadás során.
Például egy 3000-es erejű lény, amelyik „+2000-es erős támadó”, 5000-es erővel rendelkezik, ha támad. Ha egy „+”-t látsz egy lény ereje mellett, mindig olvasd el a kártyát, hogy megtudd, hogy hogyan lehet erősebb!

-Pajzs bumeráng. Ha egy „pajzs hatású” varázslatot veszel a kezedbe a pajzs zónádból, egyből kijátszhatod, anélkül, hogy fizetned kelljen érte. Ez a fajta varázslat az egyetlen, amit az ellenfeled köre alatt is kijátszhatsz. Ha akarod, a kezedben is tarthatod a varázslatot és később a te egyik körödben is kijátszhatod a szokásos módon, ha fizetsz érte.

Végzetes! A „végzetes” lények halálosak a csatában. Ha egy ilyen lény harcol egy másik lénnyel, a másik lény a temetőbe kerül még akkor is, ha ő nyeri meg a csatát.

( Tudtad, hogy…? Sose add fel! A „pajzs hatású” varázslatok meg tudják változtatni a sorsod!) KÉP

A saját paklid összeállítása:
Az egyik legjobb dolog a Duel Masters játékban, hogy te állíthatod össze a saját paklid. Bárhogy összeállíthatod a paklidat, csak tartsd be ezeket az egyszerű szabályokat:
- A paklidnak legalább 40 lapot kell tartalmaznia.
- A paklidban 1 kártyából maximum csak 4 másolat lehet.
Nehéz jó paklit összeállítani, de a legjobb, ha kezdésként 2 vagy 3 színt is felhasználsz a paklidhoz. Többnyire lényeket rakj bele, mert nélkülük nem tudsz nyerni.
Ajánlatos alacsony és magas árú lényeket is tenned a paklidba. Ha csak nagy lényekkel játszol, az ellenfeled hamar le fog rohanni kis lényekkel. Ha csak kis lényekkel játszol, az ellenfeled le fog hozni egy-két nagy szörnyet, amik könnyedén elbánnak a kis lényeiddel. Miután kész a paklid, sokat játsz vele. Cseréld le azokat a lapokat, amelyek nem segítenek neked, vagy csak ritkán tudod kijátszani őket. Folyamatosan dolgozz a paklidon és hamarosan képes leszel legyőzni minden ellenfeled. Ne feledd, hogy a legjobb dolog a gyűjthető kártyajátékokban az, hogy bármely lapot berakhatod a paklidba, tehát kezdj el kísérletezni!

Játék kettőnél több játékossal:
A Duel Masterst egyszerre több barátoddal is tudod játszani! Minden játékos a saját pakliját használja! Üljetek le egy asztalhoz és használjátok az itt található speciális szabályokat.

Alapszabályok
A kört az óra járása szerinti irányba adjátok tovább.
A lényeid csak a közvetlenül melletted jobbra és balra ülő ellenfeleidet tudják támadni. Ha legyőzöl egy ellenfélt, akkor megtámadhatod az utána következőt.
Varázslataidat használhatod bármelyik ellenfél ellen és bármelyik lény ellen, még akkor is, ha nem tudod megtámadni.
A te lényeid nem tudnak blokkolni egy másik játékos, ill. annak lényei ellen irányuló támadást. Minden alkalommal, amikor legyőzöl egy ellenfelet, kapsz egy kártyát a pajzsaidhoz, jutalomképpen. Vedd a paklid tetején lévő kártyát és tedd képpel lefelé (anélkül, hogy megnéznéd) a pajzs zónádba.

Mindenki-mindenki ellen variáns
Ebben a fajtában egyedül vagy mindenki ellen. Akkor nyersz, ha mindenki más előtted kiesik.

Csapatjáték variáns
Ebben a játékban egy csapat tagja vagy. Mindkét csapatban ugyanannyi játékosnak kell lennie. Ülj a másik csapat két embere között. A te csapatod győz, ha a másik csapat összes tagja kiesik. A csapatjátékban, ha legyőzöl egy ellenfelet, megtámadhatod a következőt. Viszont ő nem támadhat meg téged, ha egy csapattársad köztetek ül. Neki továbbra is a csapattársadat kell támadnia.

Szójegyzék

Támadás: A te harci zónádban lévő lényeid meg tudják támadni az ellenfeledet, vagy az ő tappelt lényeit. A támadáshoz tappeld az egyik lényed és mondd, hogy mit szeretnél vele megtámadni. Ha egy lény egy másikat támad, akkor csatáznak. Az erősebb lény győz. A vesztes a tulajdonosa temetőjébe kerül. Ha egyformán erősek, akkor mindkét lény a temetőbe kerül. Ha az egyik lényed az ellenfeled támadója és ő nem tudja blokkolni, válaszd ki az egyik pajzsát. Az ellenfelednek a kezébe kell vennie azt. Ha megütöd az ellenfeled, amikor nincs pajzsa, nyertél!
Csata! Két lény csatázik, amikor az egyik megtámadja a másikat. Akkor is csatáznak, ha az egyik blokkolja a másikat. Az erősebb lény győz. A vesztes a temetőbe kerül. Ha ugyanolyan erősek, akkor mindketten a temetőbe kerülnek.
Harci zóna: Ez a te és az ellenfeled pajzsai közötti terület. Csak a harci zónában lévő lények tudnak támadni.
Blokkoló: Minden lényed, amin a „blokkoló” szó fel van tüntetve, meg tudja állítani az ellenfeled lényeinek támadását. Lásd a „kulcsszavakat” (a 12. oldalon).
Áttörni a pajzsot: Ha az egyik lényed megtámadja az ellenfeled és ő nem tud blokkolni, akkor áttöri az egyik pajzsát. Ez azt jelenti, hogy kiválaszthatsz egyet a pajzsai közül és ő a kezébe veszi azt.
Kijátszani: Hogy kijátssz egy varázslatot, rakd ki a kezedből, fizesd ki az árát és tedd azt, ami rá van írva.
Civilizáció: A Duel Masters játékban 5 civilizáció létezik. A kártya színe jelzi, hogy melyik civilizációból származik: sárga = fény, fekete = sötétség, piros = tűz, zöld = természet, kék = víz. A civilizáció fontos szerepet játszik a lények megidézése és a varázslatok kijátszása során. Ha egy lényért, vagy varázslatért fizetsz, a felhasznált manák közül 1-nek abból a civilizációból kell származnia, amiből a lény, ill. varázslat származik.
Ár: A lény, ill. varázslat ára a kártya bal fölső sarkán van feltüntetve. Annyi manát kell fizetned ahhoz, hogy kijátszd a kártyát, amennyi az ára. A fizetett manák közül legalább 1-nek abból a civilizációból kell származnia, mint kártya, amit ki akarsz játszani.
Lény: A lények a játék legfontosabb kártyái. Ők tudnak támadni, ha a harci zónában vannak. Az ellenfeled megtámadásával tudod csak megnyerni a játékot.
Pakli: Neked is és ellenfelednek is van egy pakli kártyája. A kezdő paklik 20 laposak. Ha nem a kezdő csomaggal játszol, a paklidnak 40 laposnak kell lennie. Ugyanolyan lapból maximum csak 4 db. Lehet a paklidban. A kezdő csomagban lévő 2 kis paklit összerakhatod, hogy 1 teljes értékű paklit képezz. A játék közben sem te, sem ellenfeled nem nézheti meg a pakliban lévő lapokat és nem változtathatja meg a sorrendjüket, kivéve, ha egy kártya azt utasítja.
Megsemmisíteni: Egy lény megsemmisítése a harci zónából a temetőbe helyezését jelenti. Megsemmisítheted saját, vagy ellenfeled lényeit. Ha egy kártyán az áll, hogy semmisíts meg valamit, csak egy lényt választhatsz – nem pajzsot, vagy a mana zónában lévő kártyát.
Kidobni: Ha egy kártyát kidobsz, akkor azt kiveszed a kezedből és a temetőbe rakod.
Dupla törő: Minden lényed, ami rendelkezik a „dupla törő” képességgel, 2 pajzsot tör át mindig, ha megtámadja az ellenfeled és ő nem tud blokkolni. Lásd a „ kulcsszavakat”. (12.o.)
Húzás: Ha egy kártyát húzol, akkor a paklid tetejéről a kezedbe veszed. Ne mutasd meg az ellenfelednek.
Evolúciós lény: Egy evolúciós lényt csak egy, a harci zónádban lévő, ugyanolyan típusú lényre tudsz megidézni. (Lásd 7. oldal).
Hangulat szöveg: Ez a szöveg némely szövegdoboz alján található, de nem befolyásolja a játékot. Azért „hangulat” szöveg a neve, mert csak a játék hangulatának emelésére szolgál.
Temető: Ide kerülnek a kidobott lapjaid. Tartsd képpel felfelé, a paklid mellett.
Leosztás: A kezedben lévő kártyák a leosztásod. Megnézheted őket, de ne mutasd meg az ellenfelednek. Akkor is van leosztásod, ha a kezedben nincs kártya. Például, ha egy kártyán az áll, hogy dobd ki a leosztásodat, de nincs kártya a kezedben, akkor is ki tudod dobni a leosztásod.(Csak 0 lapot dobsz ki).
Mana: A mana a mágikus energia egy típusa. Ezt az energiát arra használod, hogy fizess a lényekért és a varázslatokért. A manát a mana zónában lévő kártyák tappelésével kapod. Minden egyes tappelt kártya 1 manát ad abból a civilizációból, amelyikhez tartozik. Amikor fizetsz egy lényért, ill. varázslatért, legalább 1 olyan manát kell használnod, ami abból a civilizációból származik, amelyikből a lény, ill. a varázslat. Például, ha egy természet lényt akarsz megidézni, aminek 8 az ára, legalább 1 természet manát fizetned kell. A többi 7 lehet más civilizációból is.
Mana zóna: Ez a közted és a pajzsaid között lévő terület. Egy körben egyszerre csak 1 kártyát rakhatsz a mana zónádba, kivéve ha egy varázslat vagy hatás másra utasít. Ha nem akarsz, nem kell minden körben raknod egy kártyát a mana zónádba. Bármennyi kártya lehet a mana zónádban. Ha a mana zónádba raksz egy kártyát, nem kell kifizetned az árát, mert nem idézed meg, ill. nem játszod ki, mint egy varázslatot. A mana zónában lévő kártyáknak a mana termelésen kívül semmilyen képességük nincs. (Hagyd figyelmen kívül a rajtuk lévő szöveget.)
Erő: Ez a kártya bal alsó sarkán lévő szám. A lény ereje mutatja, hogy milyen jól harcol. Ha lények egymással harcolnak, az erősebb legyőzi a másikat. Döntetlen esetén mindketten veszítenek. Némely lénynek egy plusz jel (+) van az erője mellett. A plusz jel egy emlékeztető az olyan lényeken, melyek különleges képességek miatt erősebbek lesznek, mint az „erős támadó” lények.
Erős támadó: Az „erős támadó” lények támadás során erősebbek lesznek. Lásd a „kulcsszavakat” (23.o.).
Pajzs: A játék elején 5 kártyát raksz magad elé, arccal lefelé. Ezek a pajzsaid. Ha egy lény támad és a játékos, akit támad, nem tud blokkolni, akkor a játékos egyik pajzsát áttöri. Ha egy pajzs áttörik, a tulajdonosa a kezébe veszi. Te nyersz, ha az egyik lényed megtámadja az ellenfeledet, amikor már nincs több pajzsa (feltéve ha nem blokkolják a támadást). Ha egy kártya megengedi az ellenfelednek, hogy bármelyik pajzsod megnézze, nem keverheted össze őket, hogy az ellenfeled ne tudja, hogy melyiket látta.
Pajzs bumeráng: Ha a pajzs zónából a kezedbe veszel egy olyan varázslatot, ami „pajzs bumeráng”, azonnal kijátszhatod anélkül, hogy kifizetnéd az árát. Lásd a „kulcsszavakat” (13.o.).
Végzetes: A „végzetes” lények nagyon veszélyesek a csatában. Lásd „kulcsszavak” (13.o.).
Varázslat: A varázslatok olyan kártyák, amelyek csinálnak valamit és utána a temetőbe kerülnek. Ha nem tudsz végrehajtani mindent, amit a varázslat leír, akkor csinálj meg belőle annyit amennyit tudsz.
Lépés: Minden játékos köre 6 lépésre oszlik: (1) kezdd el a köröd, (2) húzz egy lapot, (3) rakj egy kártyát a mana zónádba, (4) idézz lényeket és varázsolj, (5) támadj, és (6) fejezd be a köröd. Lásd a „kör sorrendet” (3.o.).
Idézés: Az idézés azt jelenti, hogy kiveszel egy lényt a kezedből, kifizeted az árát és leteszed a harci zónádba.
Idézési betegség! A legtöbb lény idézési betegségben szenved, amikor kirakod a harci zónába. Ez azt jelenti, hogy a következő körödig nem tud támadni. Az idézési betegség nem gátolja a lényeket a blokkolásban. Az evolúciós lényekre nem hat az idézési betegség.
Tappelés: Ha tappelsz egy lényt, az oldalára fordítod. A kártya tappelése jelzi, hogy ebben a körben már használták. Ha egy lényt tappelsz (például támadáskor), nem kell a mana zónádban lévő kártyákat is tappelned. Ha egyszer kifizettél egy lényt, nem kell azért fizetned, hogy támadjon.
Visszatappelés: Ha visszaállítasz egy kártyát függőleges állásba, akkor visszatappeled.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Kártyajátékok
 
Játékok

 Ha érdekel más kárty vagy társas- vagy szerepjáték nézz be a sárkánytűz bolt honlapjára ahonnan rendelhetsz is, www.sarkanytuz.hu

 
Látogatás
Indulás: 2006-07-17
 
Animék
 
Forrásanyag

Az animékhez tartozó ismertető anyagot a www.aplusztv.hu oldalról néztem ki, ha valaki meg akarja nézni az animéket akkor este nézze a minimax adóján az A/+(aplusz)-ot!

 
Társasjátékok
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!