Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Kódok,Warhammer, mindenféle infó, sok-sok kép. Itt mindenki talál magának fogára való dolgot.
Menü
 
Warhammer40k
 
Székesfehérváriak!

Warhammer 40,000

Aki Székesfehérváron lakik és szereti a figurás játékokat, az menjen el a Károly János utcába, a Legendák csarnoka nevű üzletbe!

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
PC-s játékok
 
Kódok
 
Szerepjátékosok!

RPG.HU Toplista

Aki szereti a szerepjátékokat vagy más fantasy játékokat ill. könyveket feltétlenül látogasson el ide. www.rpg.hu

 
A hét faja
 
Orks

Ork Battleforce

Az orkok nagyok, agresszívak, és nagyon szeretnek harcolni. Amikor elég sokan összejönnek, felgerjed bennük a Waaaagh! hatalma, és nekiindulnak a Galaxisnak, hogy harcoljanak mindenkinek, aki csak eléjük kerül.

Speciális Szabályok:

Különböző páncélzat

Mivel az orkok nagyon sokféle felszerelés közül választhatnak, sőt néha különféle osztagaikat össze is vonják, ezért gyakran előfordul, hogy ugyanabban a csürhében többféle páncélmentővel rendelkező modellek fordulnak elő. Emiatt az áldozatok eltávolításáról és a páncélmentőkről szóló szabályokat egy kissé megváltoztattuk:

Az ellenfél ugyanúgy lő és sebez mint eddig, neked viszont a legjobb páncélmentőket kell dobnod, egészen addig, amíg ezekből a nehézpáncélos modellekből van a több. Ennek az az oka, hogy az ellenfél is a nagyobb darab orkokra lő, akik meg remek fedezéket nyújtanak társaiknak. Az elszenvedett sebeket is először a nehézpáncélosok között kell elosztanod, s csak ha marad, akkor jut a többinek.

A fenti szabályok addig érvényesek, amíg a jobb páncélmentővel rendelkező modellek vannak többségben - ha az arány könnyűpáncélzatú társaik javára változik, ők lesznek az elsők, akik a lövéseket kapják, és ők részesülnek először a sebekből is.

 

Ork csürhék

Az ork csürhe is ugyanúgy dobja morál- és tüzérségi sokk-tesztjét, mint minden más osztag, de ha elvétik, még van egy esélyük: ilyenkor dobhatnak két kockával, és ha az eredmény akkora, vagy kisebb, mint a csürhe létszáma, nyugodtan tovább harcolnak, mivel azt hiszik, hogy még így is elegen vannak a győzelemhez. Megjegyzendő, hogy a csürhe létszámába a gretchinek nem számítanak bele.

Bandába verődés

A visszavonuló ork egységek a többi sereghez hasonlóan megpróbálhatják összeszedni magukat, de mivel általában már csak akkor vonulnak vissza, ha legtöbbjük halott, erre ritkán van lehetőségük. E helyett viszont megpróbálhatnak csatlakozni egy másik osztaghoz! Ez a következőképp történik:

A visszavonuló orkok elindulhatnak egy, a hátuk mögött álldogálló barátságos osztag felé. Ha ennek 6"-es közelébe jutnak, megpróbálhatnak csatlakozni hozzájuk: ez sikeres Vezetési Érték-teszt esetén sikerül is. Ezután a két csürhéből egy nagy csürhe lesz, s hogy a modellek közti megfelelő távolság is meglegyen, a csatlakozásra készülő csapat azonnal mehet 6"-et a másik csapat felé.

Csak gyalogos egységek képesek arra, hogy egy másik bandához csatlakozzanak - a Pásztorkok és Mérnorkok, akik kis brunyikra vigyáznak, rohamskacok, és motorosok nem csapódhatnak egy ork csürhéhez.

 

Győzelmi pontok a bandába verődött egységek után

Az az egység, amelyik egy másikhoz csatlakozott, győzelmi pontok szempontjából megsemmisültnek számít. A másik egység nem kap plusz értéket, az továbbra is eredeti pontértékét éri.

 

A Waaagh! hatalma

Amikor egy ork csürhe rohamra indul, hatalmas, félelmetes masszát alkotnak, össze-vissza lövöldöznek, és teli torokból üvöltenek. Ez a látvány a legtöbb ellenfél szívében rettegést kelt, s emiatt aztán igencsak igyekezniük kell, hogy ne sodorja el őket az áradat.

Hogy a Waaagh! erejét a játékban is megjelenítsük, a következő eljárást használjuk: Amikor egy ork osztag rohamra indul, dob két kockával: ha az eredmény kisebb vagy egyenlő a létszámukkal, megduplázhatják a Kezdeményüket a közelharc első körében. Ha nem sikerül, illetve véget ér a kör, a normál Kezdeményüknél jönnek.

Ha az ork egység üldözés közben egy másik osztagba rohan bele, szintén használhatja a Waaagh! erejét. Ekkor a tesztet a közelharci fázis elején kell majd dobniuk, így az osztag lövései által okozott veszteségek megakadályozhatják ravasz tervüket.

 

Gretchin csürhék

A gretchinek az orkokhoz képest igencsak alacsony morállal rendelkeznek, ezért őket legtöbbször egy Pásztork vagy egyéb karakter vezeti. A morál- és egyéb Vezetési Értéken alapuló teszteket ennek az orknak a megfelelő tulajdonsága ellen kell tenni, és ráadásul még a Csürhe-szabály sem vonatkozik rájuk! A kis brunyik ugyanis nem számítanak, a fejek összeszámlálásánál.

Ha egy gretchin horda elrontja moráltesztjét, tanksokk-dobását, vagy elveszti a közelharcot, tagjai ösztönösen szétszaladnak, és elrejtőznek mindenféle lehetséges fedezék mögé és alá. Ekkor a csürhét le kell venned, hogy csak a Pásztork maradjon - az ő (nagyon hálátlan) feladata lesz a kis brunyik összeszedése. Ha a hordában nincs Pásztork, az egységnek esélye sincs arra, hogy összeszedje magát, és végképp az elpusztult csapatok listájára kerül.

A gretchinek mindaddig próbálkozhatnak az egység összeszedésével, amíg a Pásztork életben van, még akkor is, ha létszámuk az eredeti fele alá csökkent, vagy 6"-en belül ellenfél van. Ha a szétszóródás során a csürhe elrejtőzött, akkor így is jelennek meg a táblán, a Pásztork közelében. Az elrejtőzött gretchineket nem lehet bántani.

A gretchinek összeszedésével foglalkozó Pásztorkot mind lőfegyverekkel, mind közelharcban meg lehet támadni, ő viszont nem mozoghat, lőhet, vagy kezdeményezhet közelharcot, maximum visszatámadhat, ha meg akarják ütni. Ha megölik, a gretchin horda is veszteségnek számít.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Kártyajátékok
 
Játékok

 Ha érdekel más kárty vagy társas- vagy szerepjáték nézz be a sárkánytűz bolt honlapjára ahonnan rendelhetsz is, www.sarkanytuz.hu

 
Látogatás
Indulás: 2006-07-17
 
Animék
 
Forrásanyag

Az animékhez tartozó ismertető anyagot a www.aplusztv.hu oldalról néztem ki, ha valaki meg akarja nézni az animéket akkor este nézze a minimax adóján az A/+(aplusz)-ot!

 
Társasjátékok
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros